http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

4 Ağustos 2009 Salı

KUTU TATİLDE DE ÇALIŞTI: İŞTE BELGESİ!







Tibet'in Annesi, "Sen oradan da haberlerle gelirsin, kesin" dedi ya işin ucunda ona mahçup olmak var diyerek, miyop olan gözlerimi dört açtım. Sadece yatmadım, bir yandan da çalıştım. "Kampanya Kıralıçası Kutu" gururla sunar, işte bunlar da belgesi! :D

12 yorum:

Pinky dedi ki...

Hoşgeldin Kutucuuum :)

Oralarda da boş durmamışsın. Sen gerçekten Kampamya Kraliçesisin :) Vallahi kanıtladın :) Bravo...

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Pinky'cimmm, küçük esnaf misali "ahanda tükkanı boş bıraktık tüh tüh" deyip bir yandan da fotoğraf çektim :D

gorkem dedi ki...

pekiii, merak ediyorum Kutucum bizzat kampanyalardan yararlanarak mi calistin bu sefer :D

Bellek Kutusu dedi ki...

9,90 euro'luk bir H&M pati ile yerel bir gruba ait 2 CD dışında hiçbir alışverişim olmadı Görkemsan:)
Çok usturupluydum bu sefer, bildiğin gibi değil:D

Tibet'in annesi dedi ki...

Canımcım Kutucum hoşgeldin, sefa getirdin.
senin çalışkanlığından hiç şüphem yoktu zaten :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Tibet'in Annesi, iyi bak gözüne girebilmişim süper;)

sedaca dedi ki...

kutucum hoşgeldin
3 parça eşya ile mi geldin sen oralardan, inanamadım,
hani boş valiz falan da mı götürmedin
aaa çok enteresan :))
şaka şaka gezdin tozdun dinlendinse ne güzel

Deniz dedi ki...

Hoş geldin :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Sedaca'cım:) Sorma, giderken tek valizle gittim, aktarmalı uçtuğum için sağolsun o da çıkmadı uçaktan, daha adım atar atmaz şokun kralını yaşadım. Gittiğim günün gecesi kavuşabildim bavula. Alışveriş motivasyonum bir kırıldı ki sorma, ben bile şaşırdım kendime :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşbulduk Deniz'cim:))

Adsız dedi ki...

Nerelerdeydin , özlettin kendini kerata !

B.B.S. (merak güzel şey, güzel şey merak.)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hep sen mi gezeceksin kuyruksuz uçurtma B.B.S!
imza: Kutu da seni özledi valla