http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Ağustos 2009 Pazar

MİMLİ KUTU!


Görkemsan, bugün günlerden Pazar demedi, Kutu'yu mimledi! Uzatmıyorum, hemen soruları yanıtlıyorum.

1- Neden blog yazarsınız?
Herkesin işine yarayacak bir iş yapmak istedim, öğrenci, ev kadını, memur, çalışan ya da boş gezenin boş kalfası... Gün içinde Kutu'ya göz attığında 'Bak bunu öğrendiğim iyi oldu, bu benim hem işime hem cebime yarar' diyebilsin fikriyle yola çıktım, bir nevi kamu hizmeti.

2- Son zamanlarda vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Çekmecelerimi toplamak! Çok dağıttım yine çoook!

3- Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz 3 şey?
-İyi ki annemin kızıyım!
-İyi ki öğrenciyken çalışmaya başladım (hayatın kaç bucak olduğunu gördüm!)
-İyi ki çok şahane dostlar edinmişim.

4- Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Buzdolabını açıp buz gibi diet-cola'yı bardağıma doldurmak, bir yandan da abur cubur ne var diye sağı solu karıştırmak! (He he he, bu nevi uğraş canım, mesai harcıyorum hayret birşey:)

5- En sevdiğiniz üç yemek?
Makarna (her gün olsa her gün yerim hiç şikayet etmem), her türlü patlıcan yemeği, dolma (sadece lahana ve yaprak sarma ama etli olanından mümkünse!)

6-Giyim konusunda abarttığınız eşya?
Babet! Gördüm mü dayanamıyorum.

7- Çocuklarınıza nasıl hitab edersiniz?
Evladııııım, çocuuuum, bak kime diyoruuuummm!

8- Sizi anlatan bi resim?
Buyrun, yukarıda, size bakıyor, aynı Kutu!
Ve en sevdiğim bölüm! İkiz Bebek'cim, nur topu gibi bir mim'in oldu, hadi pamuk eller klavyeye:D

6 yorum:

Pinky dedi ki...

ay çok komiksin Kutucum :) mutfaktaki mesailerine bayıldım. resim konusunda da öldüm gülmekten, ilahi Kutucum :)
bende sarmaları etsiz severim. hatta etle sebzeler hiçbir şekilde karışmasın mümkünse, kampanya başlatalım.

Pinky dedi ki...

karnıyarık hariç :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Ama o resim gerçekten aynı ben Pinky'cim:)
Ne yapayım Pink'cim, benim mesaim de o, yetenek vardı da biz mi mantı açmadık allasen:P
Aslına bakarsan ben de etobur değilim, özellikle kırmızı et geçmişim son 8-10 yıla dayanıyor. Misal taze fasulyenin içine parça et koyuldu mu asla ağzıma koymam-koyamam, kıymalı ıspanak yemem, hatta mümkünse ıspanağın içinde pirinç bile olmasın. Sebzelerin içinde eti sevmiyorum, hele ki öyle parça et falan kabus benim için! Bir tek dolma ve karnıyarık hariç:D

gorkem dedi ki...

e sen cok tatliymisin o zaman Kutucum, resmin sahane cunku ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

O senin tatlılığın Görkemsan;)

Tibet'in annesi dedi ki...

Makarnaaaa ve etli yaprak sarmaya ben de bayılırım valla :)