http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Ağustos 2009 Perşembe

ORTA BOY PİZZA ALANA 1 TANE DE BEDAVA

Pizza Pizza’dan orta boy Fiesta pizza, 6 adet nugget ve 1 litre kola alan herkes sadece 9.90 TL ödüyor. 20 Ağustos 2009’a kadar geçerli olan bir diğer kampanya ise Pizza Pizza’dan orta boy pizza alan herkese yine orta boy pizza bedava! Pizza Pizza’dan “Büyük Boy Pizza Alan Herkese Elma Dilim Patates Bedava” kampanyası ile “Jumbo Boy Pizza Alana 1 Litre Coca Cola Bedava” kampanyaları ise süre sınırlaması olmadan pizzaseverleri bekliyor. kampanya ve menüleri hakkında daha fazla bilgi almak için ya da pizza siparişi vermek isteyenler tık'ınız.

8 yorum:

Damlo dedi ki...

ohh bu ii oldu annemler de yok hem

Bellek Kutusu dedi ki...

E sen hani güzel güzel yemekler yapacaktın, pes etmek yok, hazıra konmayalım hemen! :D

gorkem dedi ki...

siz denediniz mi pizza pizzayi ben bilmiyorum, guzel mi??

Pinky dedi ki...

İzmirli bir pizza zinciri. İlk çıktığında izmirde her öğün yiyorduk kuzenlerimle. sonra ben ince hamur tercih etmeye başladım ve bıraktım ama kardeşim için güzel bir kampanya :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, ben de bir kere yedim. Pinky'nin dediği gibi kalın hamurlu pek sevmiyorum ben de...

Damlo dedi ki...

ben çapada otururken sadece pizza pizzadan yiyodum. süperdi. sonra taşınınca dominosa ve pizza huta başladım.

Damlo dedi ki...

hemm yemek de yaparım pizza da yerim :Pp

gorkem dedi ki...

ben de ince hamur seviyorum, ama yine de denerim ilk firsatta :)