http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

7 Ağustos 2009 Cuma

PARIS BU BOTU GİYİYOR, PEKİ SİZ?

Trendsetter Kutu, ağustos sıcağında bot haberi verecek kadar siz değerli blogger'ları düşünüyor. 2009- 2010 Sonbahar-Kış sezonunda Türk tüketicisi ile buluşacak Los Angeles doğumlu Rubberduck; Paris Hilton, Lindsay Lohan, Sienna Miller gibi dünyaca ünlü starların tercihi olarak biliniyor. Marka, www.rubberduckbrand.com adresinden satışa sunduğu minik plastik ördeklerin tüm gelirini de Bangladeşli kadınların yararına bağışlıyor. Boyner, Divarese, Neofly, Nursace ve daha birçok noktada satışa sunulacak Rubberduck snowjoggersların fiyatı püsküllü modeller dışında 199 TL olacak.

6 yorum:

Damlo dedi ki...

yahu dur ne botu yaa :(:( tatilde değiliz bari bot mot görmeyelim. hadi kutusan en neşeli renkli kutu sen ol bugünnn. zaten yağmur da yağdı pıhhh

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlo'can, yağmur yağdı ya hemen kış moduna girdim:)
Dur çalışayım ben birazcık neşeli bir şeyler bulayım.

Pinky dedi ki...

şirinmiiş, Antalya'ya kar yağarsa alıcam :) en son 2 sene önce çiseledi :) birde 15 sene önce lapa lapa yağdı :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim ben de kışın yağmur, çamur, soğuk olmayan bir yere yerleşmek istiyorum, ya ne kadar şanslısın valla:)

Pinky dedi ki...

buraya kışın deli gibi yağmur yağar. 3 gün açmadan yağdığı çok olmuştur. birde düz yağmaz, ne taraftan yağdığını anlamazsın valla :) toroslara kar yağarsa ayaz olur. ama tabi sıcak günü daha çok ne yalan söliim. kışın deniz kenarına gidip oturabilirsin güneşte :) sen gel gel buraya yerleş :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yağmuru duydum hemen vazgeçtim Pinky'cim:)