http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Ağustos 2009 Perşembe

EVİNİZİN PERDELERİNİ DÖRTTE BİR FİYATINA ALMANIN SIRRI NEDİR?

Perdeleriniz eskidi ya da evinizin dekorasyonunu değiştirmek istiyorsunuz. En büyük maliyet kalemlerinden biri kuşkusuz perde. Size perdeyi ucuza almak için doğruca Mefruşatçılar Çarşısı'nın yolunu tutun aklını verecek değilim elbette. Kutu'nun başka bir çözüm önerisi var: Broderi Narin, İstanbul Mahmutbey’deki 1000 metrekarelik fabrika satış mağazasının yanında yıl boyunca indirimli ürünler satacağı bir “outlet” mağazası açtı. Bu mağazada koleksiyon sonu ürünler, sezon etiketlerinin dörtte birine varan fiyatlarla satışa sunuluyor. Broderi Narin Outlet’de spor, modern, klasik her bütçeye hitap eden tül ve perdeyi dikişli ya da dikişsiz satın alma olanağı sunulurken, dikilmiş paketlenmiş masa örtüleri de yer alıyor. Mağaza da ayrıca teşhir ürünleri de son derece uygun fiyatlarla satılıyor. Broderi Narin Outlet, Mahmutbey Taşocağı Yolu Caddesi No:16/Bağcılar adresinde haftanın her günü 09.30–18.00 saatleri arasında hizmet veriyor. Aklınızda bulunsun...

6 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

bak bu iyi haber. eğer taşınabilirsek evde biraz değişiklik yapmak istiyordum, öncelikte tül ve perdeydi :)

Damlo dedi ki...

işe girseydim bi evim olucaktı, neysee ilerde karıştırırım arşivini ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in Annesi, bu perde olayı ne pahalı bir şeymiş, ağzım açık kaldı valla... Neyse işine yarayacak olması güzel bir şey;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocan, olur olur dert etme sen;)

Tibet'in annesi dedi ki...

evet, evlenirken ben de inanamamıştım fiyatlarına!
neyseki annemlerin oralarda uygun fiyatlı bir yer bulmuştuk yoksa halimiz niceydi! :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Şu tüldeki pili sayısına göre fiyatın arttığını duyunca şaşkına dönmüştüm ben de Tibet'in Annesi:D
İmza: Cahil cühela Kutu