http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

13 Ağustos 2009 Perşembe

SARELLE BITTER AL, CAM KAŞIK KAZAN!

Tüm çikolataseverler sıkı dursun, bu post hoşunuza gidecek. (En çok da 'personel finans editörüm Ayfer Arslan'ın:)) Sanset Gıda tarafından piyasaya sunulan Türkiye'nin 'tek' bitter fındık ezmesi Sarelle Bitter, özellikle bitter düşkünlerini tam da kalbinden vuracak gibi. 350 gram'lık özel tasarım kavanozlarıyla satılan Sarelle Bitter'in, 50 gram'lık mini cam kavanoz alternatifi de bulunuyor. Ayrıca 50 gramlık ikili kavanoz paketlerinde, ikili cam kaşıklar da hediye ediliyor. Carrefoursa'da 350 gram'lık kavanozun fiyatı 8.90 TL, ikili ambalaj ise 3.70 TL'den satılıyor. Kutu gibi bitter çikolata sevmiyorsanız bile sırf o cam kaşıklar için alınır derim!

Not 1: Bu post, dün hasta yatan Damlocan ve kendini keyifsiz hisseden Tanya için belki birazcık da olsa neşelenirler diye özel olarak yayınlanmıştır. "Ben bitter istemem" diyenler, şunları yiyebilir!:)

Not 2: Sarelle Bitter'e ve 2 cam kaşığa kavuşmam, hem Angel hem Arwen Meral Erdoğan'ın her zaman ki 'fikrimin ince gülü' olmasıyla mümkün olmuştur. O olmasa cidden ne yapardım bilmiyorum!

7 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Allah'ım! Sabah sabah gözüm döndü!!!

enne dedi ki...

Hayalkırıklığı yaşatmak istemem ama ben denedim ve bir çikolata eksperi! olarak beğenmedim:( Ama küçük kavanozları süper. Cam kaşığa da bayıldım. Cam kaşığı alıp onunla Nutella yemeyi hayal ediyorum. Çok hainim!

Deniz dedi ki...

Uyyyyyyyyyyyy!

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in annesi, bak sana da motivasyon oldu fena mı:)

He he he süpersin Enne'cim, ben de senin gibi kaşıklara tav oldum:)

Denizzzz, iyisin di mi, ses ver?:)

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,bende denedim,çok beğenmedim.Biraz ağır geldi :)
Bu arada bitter istemeyenlere civcikleri sunmuşsun :),koptum yine :)

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he çok hainim di mi, bir katekulli yapıp civcikleri yeme niyetindeyim, itiraf edeyim:D
İmza: Hansel ve Gratel'deki korkunç cadı Kutu!

Adsız dedi ki...

evet sarelle bu işi biliyor nede olsa cam saglıktır