http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

6 Ağustos 2009 Perşembe

SİYAH BİRA İÇ, GÖĞÜSLERİN BÜYÜSÜN!


MythBusters Kutu'dan yılın bomba araştırması: "Çekler'in siyah birası göğüs büyütür(mü?)". Kutu, Dost Yayınevi'nin Görsel Gezi Rehberleri Prag serisinde yer alan en favori biralar arasında yer alan Pilsner Urquell, Budweiser Budvar (aynı adı taşıyan Amerikan birasıyla ilgisi yok) ve Kozel'i (özellikle de siyah versiyonunu) gece gündüz hiçbir masraftan kaçınmayarak test etti. Kozel'in fiyatı 10.5 Çek Kronu civarında. Yani 1 dolardan daha ucuz. Test sonuçlarını açıklıyorum: Büyüyen tek yer göbek! Eğer tersi olsaydı, Bellek Kutusu Ltd. Şti. olarak organik estetik turları başlatacaktım. Yalan oldu. Tüh!

8 yorum:

Pinky dedi ki...

bira göbeğini de bütün biralar yapıyor zaten :)

Jamie ve Adam'a gönderelim bu soruyu Kari'de denesinler birde :)yoksa yapmışlarmıydı? ben hatırlayamadım şimdi.

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim, ben onlara zahmet olmasın diye deneyiverdim, belki bendeki bu potansiyeli görürler, beni de ekiplerine dahil ederler:D

Pinky dedi ki...

hıı.. hınzır senii :)

ama çuvalladı Kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

kih kih öyleyim di mi:D
hakikaten çuvalladım valla, neyse investor kutu olarak pes etmek yok, yeni iş fikirleri aramaya devam:P

Damlo dedi ki...

hiiie sevindim bira sevmem çünkü ben :D:D ara yerde birakoolik olcaktım :D

Bellek Kutusu dedi ki...

İsabet olmuş o zaman Damlo'can;)

ikiz Bebek dedi ki...

sonuçta malt içeceği,belki süt üretimine katkıda bulunduğu için,büyütüyor demişlerdir :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aaa... Bak bunu hiç düşünmemiştim, haklısın ikiz bebek'cim, doğru ya eczanelerde bile anneler için şişede alkolsüz malt satılıyor ya:)