http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

24 Ağustos 2009 Pazartesi

SİZ HALA KAFANIZA TAKMADINIZ MI?



Barcelona’da 1992’de üretimine başlanan Buff, bugün 5 kıtada 50’den fazla ülkede milyonlarca kişi tarafından kullanılıyor… Türkiye’ye Kutupayısı tarafından getirilen Buff’ın müdavimleri ve koleksiyonerleri oluştu bile… Sadece tek bir Buff’ı fular, atkı, göz bandı, alın bandı, saç bandı, bilek bandı, taç, saharan, bere, kar maskesi, toka olarak 12 farklı şekilde kullanabilirsiniz. Buff dikişsiz bir gövdeye sahip ve içeriğinde gümüş bulunuyor. Antibakteriyel özelliğe sahip Buff’ın yaz koleksiyonundaki modeller yüzde 95 oranında ultraviyole ışınlarından koruyor. Her yıl koleksiyonuna yeni desenler ekleyen Buff’da, lisanslı modeller de mevcut. National Geographic serisinde doğa tutkunlarına, Kukuxumusu serisinde muzip kişilere, Disney, Batman, Spiderman, Hello Kitty, Winnie The Pooh serileri ile miniklere uygun yüzlerce seçenek sunuyor. Fiyat mı? 29-51 TL arasında değişiyor.

Not: Bugün Kutu'ya hayatının en büyük ayarlarından biri verildi. He he korkmayın, sağa sola küfretmekten mahkeme kararıyla blogları mefta olanlar tarafından değildi bu ayar!:D Mevzu şöyle gerçekleşti, bkz:
Saat: Bu sabah 10.30, yer: Kutu gezmede!
Ebru: Kutu'cum, çay içer misin?
Kutu: Iıhhh, cola var mı?
Ebru: Var, getiriyorum.
Kutu: Lıkır lıkır lıkır...
Öğlen:
Ebru: Kutu'cum kavun yer misin?
Kutu: Ihhh, ben meyve yemem
Ebru: Kutu'cum peki şeftali yer misin?
Kutu: Nayır nolamazzzz. Hiç sevmem
(O sırada oyuncaklarıyla oynayan, bir yandan da Kutu'nun saçlarına Tina Turner modeli veren Mert diyaloğa müdahil olur)
Mert: Ama sen de hep sağlıksız şeyler yiyor, içiyorsun!
Kutu: :S:S:S (Dikkatinizi çekerim, bu cümleyi kuran yazıyla ve rakamla sadece 5 yaşında!)
Hangi Mert? İşte burada!

16 yorum:

Damlo dedi ki...

açılmıo yaa :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Linki kontrol ettim, bir problem yok Damlocan'ım.

gorkem dedi ki...

ayy agliyormus gibi yapiyooruum, uhuuhuh :))

coook tatli Mert Kutucum, en cok bunu seviyordum ben o seri icinde... ama artik sen de saglikli biseyler yesen biz de aglayacaz yoksa gercekten

Pinky dedi ki...

kolayı bırak azıcık, bak vallahi ağlıyormuş gibi yaparız hepimiz ühühüühü diye :S

Damlo dedi ki...

ağlıormuş gibi yabarım valla ühühühü die demessem çatlar idim :D:D

mermaid dedi ki...

yahu bu çocuğa hastaydım ben, bin kere çıksa izliodum:)
bu arada bufflar super!

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, hem çok tatlı hem çok akıllı bu Mert kuzusu. "Babamdan küçük müsün?" diye soruyor, "Evet 1 yaş küçüğüm" diyorum, "O halde yaşın tutmuyor cola içemezsin" diyor bana ya... Öldürdü bugün beni:D


Ahh Pinky'cim ya 1 gün bile sürmüyor benim bırakma denemelerim:(

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocan, bu reklam filmi ilk çekildiğinde bütün kanallarda aile boyu reklamı kovalıyorduk, ahanda yakaladık diye:)

Mermaid, Mert'e herkes hasta:)

sinirlikebelek dedi ki...

Bende bayıldım bu Merte çok şekermiş bencede kolayı bırakmaya çalış

Bellek Kutusu dedi ki...

Sinirli Kebelekçim, çok şeker o çokkk (maşallah diyelim:)
ahh ahh, bir becerebilsem!

ikiz Bebek dedi ki...

Bende Mert'e katılıyorum ve hiç mi hiç cola içmiyorum.

Bellek Kutusu dedi ki...

En güzeli İkiz Bebek'cim:)

Deniz dedi ki...

Bi şey kaçırdım mı????? Mert kimin oğlu????? Harika bi velet :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Deniz, çok sevdiğimiz ve çok eski bir aile dostumuzun oğlu. Dün yaş 5demeden, çok güzel bir ders verdi de kendisi:)

Vespa GirL Make Up dedi ki...

O bebeğin ühü ühü sünü yerim ya nasıl bişey o (:

Bellek Kutusu dedi ki...

Vespa Gir Make Up, evet ya, ben de bayılıyorum o ühüü ühüü kısmına:)