http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Ağustos 2009 Cumartesi

THY'DEN KAMPANYA: TEK YÖN 79 TL!

THY, 21 Ağustos 2009 tarihinden itibaren yapılan biletlemelerde iç hat uçuşlarına özel tek yön 79 TL’den (tüm vergi ve harçlar dahil) başlayan fiyatlarla seyahat etme imkanı sunacak. Kampanya, Hopa ve Ercan haricinde tüm iç hat uçuşlarında uygulanacak olup yolcular, 17 Eylül 2009 tarihine kadar yapılan biletlemelerde kampanyadan faydalanabilecek. Türk Hava Yolları internet sitesi http://www.thy.com/ aracılığıyla yapılacak biletlemelerde ayrıca biletleme servis bedeli promosyonlu olup tüm vergi ve harçlar dahil tek yön 74 TL’den başlayan fiyatlarla seyahat edilebilecek.

Not: Fotoğraf THY'den alınmıştır.

17 yorum:

Damlo dedi ki...

ben geldim ben geldim :D:D:D

Bellek Kutusu dedi ki...

Hoşgeldin Damlocan:D

İbrahim dedi ki...

AnadoluJet varken :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklısın İbrahim, o çok daha ucuz:)

Pinky dedi ki...

kardeşimde diyordu havaalanında çalışıyorda :) şimdidenbilet alıp istanbula gidecekmişte derbiye :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sen de gelsene Pinky'cim:)

Damlo dedi ki...

pinki sen de gellllllllllllllllllll

Damlo dedi ki...

gerçi bellekle biz aynı şehirdeyiz de noluuo :S

tripcandan sevgilerrr.

Pinky dedi ki...

şu aralar gelemiyorum. gelmem için oluşacak şartlar var, oluşmalarını bekliyorum :) düğün filan gibi, inşallah :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlo'ya yaparız bir düğün olur biter Pinky'cim, istediğin şart olsun yani:)
Damlocan seni de arada sevdiğine verdim, idare ediver artık:D

Pinky dedi ki...

hehe arada Damlocana oldu olan :) ee yemeklerde yapıyor, alışverişlerde yapıyor, zamanı gelmişti :)

Damlo dedi ki...

lüüüütfen lütfeeeen ara yerde başınızdan savdınız beni. daha gitmiorum bi yereee.

istemiorum pilaaaaaaaaaaaav yapmakkkk :D:D


ps: bellek sana trip yaptım az önce görmesden gelemessin hııhh

Bellek Kutusu dedi ki...

İyi tamam gitme bir yere pilav da yapma:)
Ama ama ama niye trip yaptın ki bana şimdi Tripcan Damlocan?
İmza: Eli ayağına dolanan Kutu

Damlo dedi ki...

pinkiyi istanbula çağırıosun da istanbuldakilerin değerini bilmiosun die pıııh :D:D:D

Pinky dedi ki...

heheh :) bilir canım senin değerin bilinmez mi? Kutu çikolataları gördü de ondan Damlocum :) aklı gitti :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aşkolsun Damlocan, senin değerini bilmez miyim, dün akşam sağ salim geldin mi diye mesaj da bıraktım sana, eğer aksini hissettirdiysem hemen köşede tek ayak bekleme cezası veriyorum Kutu'ya:)

Damlo dedi ki...

hehe kıyamam yapmaaa :D