http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Ağustos 2009 Cumartesi

İŞİN SIRRI: UCUZA CROCS NASIL ALINIR?




İşte size ödüllü Kutu sorusu: "George Bush'tan nefret edenler ile Crocs'tan nefret edenlerin ortak noktası nedir?" Düütt. Süreniz doldu, cevap veriyorum: Siyah çoraplarının üzerine Crocs giymiş George Bush! Şimdi bu kesişim kümesine Crocs tarafından ayağı sağlı sollu vurulmuş Kutu da eklendi. Nasıl becerdim bilmiyorum ama güya dünyanın en ergonomik ayakkabısı olan Crocs'un gazabına uğradım! Bunun Crocs'la mı yoksa Kutu'nun her zamanki gibi 'düztabanlığı'yla mı ilgili olduğu ise bir X-Files olarak muammasını sürdürmektedir. Gelelim mevzuya, Crocs'un yeni modeli Olivia 65 TL'den satılıyor. Eğer internetten alırsanız, 64 TL. Ancak arkadaşlar uyanıklık yapıp, 65 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti almıyorlar! Yani demem o ki Crocs'u internetten değil mağazadan satın alın, daha ucuza geliyor.

Not 1: Bush fotoğrafı şuradan alınmıştır.
Not 2: Sağdaki tek pati Kutu'nun, soldakiler de Anne Kutu'nundur. 2 alana 1 bedava kampanyası yoktur. Kutu, Anne Kutu'ya "Alsana alsana" diye ısrar ederken, bir anda kendi de Olivia sahibi olmuştur. Ancak Olivia'nın Anne Kutu'yla gayet seviyeli birlikteliği vardır. Kutu ise Olivia'ya küsmüş ve ona dolapta tek başına bekleme cezası vermiştir!
Not 3: Son olarak en şahane Crocs Tanya'nındır.. Her zaman ki gibi belgeyle konuşuyorum, inanmayan şuradan 3'ncü fotoya baksın.

4 yorum:

Pinky dedi ki...

George Bush'tan nefret etmek için bir sebep daha :) çok komik olmuş yahu. o nedir öyle? :D

Senin patilere pek bir yakışmış Olivia ama bak şimdi bende kızdım kendisine :)

Bellek Kutusu dedi ki...

He he esprik yapayım dedim kendi çapımda:)
Ya sorma Pinky'cim, alçak Olivia vurdu beni!

gorkem dedi ki...

kedicikler harikaaa :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok güzel bakıyorlar değil mi:)