http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Ağustos 2009 Pazar

YERİNDE DESTEKLE 'DELL'ENİN

Bu post Dell kullanıcıları için. Dell müşterilerinin teknik desteği mağazaya geri gelmeden alabilmesi için geliştirdiği “Yerinde Destek Hizmeti” Türkiye çapındaki bütün illerde hizmete soktu. Hafta içi 9:00-17:30 saatleri arasında 0 811 288 0001 no’lu Dell Destek Hattı'nı arayan müşterinin sorununu ilk etapta telefon desteği ile çözmeye çalışan Teknik Destek Uzmanı; parça değişimi gerektiği durumlarda gelen çağrıyı Yerinde Destek Ekibi’ne yönlendiriyor. Yerinde Destek Uzmanı gerekli parça ile randevu alarak müşteri adresine sonraki iş günü* ulaşır ve problemi yerinde çözüyor. Dell Yerinde Destek Hizmeti İstanbul, Ankara, Adana, Antalya, Bursa, Diyarbakır, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, İzmir, Kayseri, Samsun, Tekirdağ, Bolu, Balıkesir, Denizli, Trabzon, Malatya, Konya, Afyon, Kocaeli, Sivas illerinde ertesi iş gününde; Çorum, Çanakkale, Muğla, Ordu, Van, Hatay, Isparta, Kastamonu illerinde 2 iş günü içerisinde, ve diğer tüm illerde ise 3 iş günü içerisinde veriliyor.

Hiç yorum yok: