http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Ağustos 2009 Salı

YÜZDE 1 PEŞİNAT VER, EV SAHİBİ OL!

Bahçeşehir Ispartakule’de yapımı devam eden ve dünyanın en önemli 10 mimarından biri olan Ken Yeang’ın tasarladığı Tulip Turkuaz’da, yüzde 1’lik peşinat fırsatı başladı. 01 Ağustos–30 Eylül tarihleri arasında geçerli olacak “Yüzde 1’lik peşinat kampanyası”nda farklı ödeme alternatifleri bulunuyor. Akbank bünyesinde 60 ay 0,99, 120 ay 1,16 faiz oranlarıyla ödeme seçenekleri bulunuyor. Ayrıca Tulip Turkuaz’ın kendi bünyesinde sunduğu özel ödeme koşulları da yer alıyor. Projenin 2010 sonunda sahiplerine teslim edilmesi hedefleniyor. farklı tip ve metrekarelerdeki dairelerin satış fiyatları ise 113 bin TL ile 576 bin TL arasında değişiyor.

4 yorum:

Damlo dedi ki...

aldıracan sonunda bi ev :D:D

etinebudunedamlo


hamiş: kelime doğrulamadaki keimeler iyice kafayı yemee başladı :D:D

Pinky dedi ki...

evsiz kalmayacak Damlo :)

*bazen acayip kelimeler bana geliyor kelime doğrulamada. yazayım diyorum vazgeçiyorum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bilinçaltına çalışıyorum Damlocan, kandıracam seni sonunda, kih kih kih:D

Pinky'cim, herkesi ev bark sahibi yapıp, kendi eko-sistemimi yaratacağım:P
İmza: Zion Kutu

Damlo dedi ki...

ayy komşu mu olucazz :D:D


ben de yazayım diom bazen vazgeçiorum :D:D:D mesela şimdi salatou ;)