http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Eylül 2009 Cuma

1 TL'YE AYAKKABI. NEREDE? İSTANBUL'DA!

Giyimden ayakkabıya, bayram şekerinden hediyelik eşyaya, oyuncaktan kırtasiye ürünlerine, elektronik ürünlerden dekoratif ürünlere, zücaciyeden ev tekstiline ister kendinize isterse sevdiklerinize bayram hediyesi almak ve bu alışverişi çok para harcamadan yapmak istiyorsanız 12-19 Eylül tarihlerinde YEDPA’da kurulacak Bayram alışveriş merkezine uğrayın. YEDPA “Bayram Alışveriş Günleri”nde Aydi Ayakkabı promosyon kampanyasıyla 1 TL’ye ayakkabı satacak. 12 Eylül tarihinde açılışa özel 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ve 9 TL’ye ayakkabı satışı yapılacak olan YEDPA'ya nasılgideceksiniz? Tarif verelim: Birinci köprü çıkışından sonra İstanbul Çevre Yolunu takip ederek gişelerden önceki son çıkış olan Küçük Bakkalköy çıkışından çıkın. 250 metre ilerideki ışıklardan sola dönün ve YEDPA tabelalarını takip ederek alışverişin adresine ulaşın. Sonra da ezilmeden alışverişinizi yapın! Kutu'dan uyarması!

Not: Fotoğraf şuradan alınmıştır.

7 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

desene, yine millet birbirini ezecek!

Bellek Kutusu dedi ki...

Özellikle ayakkabı bölümünü düşünemiyorum bile Tibet'in Annesi:)

Pinky dedi ki...

izdiham geliyorum diyor Kutucum

Bellek Kutusu dedi ki...

Aynen öyle Pinky'cim:)

sinirlikebelek dedi ki...

Televizyonlaradn izleriz artık bizde Kutucum :)

ikiz Bebek dedi ki...

ben resme takıldım.

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten oyle sinirli kebelekcim:)

Konu ile ilgili uygun resim bulamadim Ikiz Bebekcim:)