http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Eylül 2009 Pazartesi

100 BİN TL KAZANACAK 3 ŞANSLI KİM?

Seda Sayan’la Ramazan kampanyasını sürdüren Pepsi, bayram boyunca 3 kişiye 100’er bin lira verecek. Ayrıca Ramazan boyunca her gün bir kişiye 10.000 TL vermeye devam eden Pepsi kampanyasını 30 Eylül’e kadar uzattı… Pepsi, Yedigün ve Fruko kapaklarından çıkan şifreyi Turkcell 5757’ye mesaj atan herkese, her gün anında 10 kontör hediye var. (Kutu'cum, iyi ki yazılı kampanyaları duyuruyorsun, bir de görsel olsaydı o kötü reklamı ve cıngılı tekrar dinlemek zorunda kalacaktık! Emeğe saygısızlık etme Kutu'cum hiç yakışıyor mu? O reklama her rastladığımda beynimdeki gri hücreler birbiri ardına intihar ediyor, peki bu hiç yakışıyor mu?)

4 yorum:

Pinky dedi ki...

hahah :) zappingle Kutucum ben öyle yapıyorum. ne feci bir şeydir o reklamlar yahu. bu resimde de amma photoshop var yalnız :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Zaplıyorum zaplamasına Pinky'cim de bir kaçsam 3 yakalanıyorum, nasıl bir reklam bütçesi ayırmışlarsa her yerdeler:(
Fotoshop'u ben yapmadım, Miki yaptı!:D
İmza: Uçurtmayı Vurmasınlar Kutu!

Pinky dedi ki...

:D Miki.. Ne güzel filmdir o.

Acaba biraz reklama maruz kalsak 100 bin lira kazanma şansımız olurmu? yani sırf tahammül ettiğimiz için o cıngıla, abidik gubidik danslara, sallanmalara filan. bence ona da bir ödül verilmeli :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten öyle, kaç defa seyrettiğimi hatırlamıyorum...

Ahaaa süper fikir Pinky'cim, evet ya biz de insan evladıyız, bu kadar tahammülün de bir ödülü olmalı değil mi?:D