http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Eylül 2009 Salı

13.99 TL'YE RIMMEL'DEN MASKARA


Pembe bir şey görünce "Ha diyorum Pinky'cim de bunu görmeli", hemen soluğu blog'ta alıyorum. İşte bu da tam Pinky'lik bir post. Fotoğrafını gördüğünüz maskara özel 'Kirpik genişleten' formülü ile kirpikleri içindeki kolajenle irileştirip, keratin ile hacim kazandırıyor. Kirpiklerde 14 katına kadar büyüme sağlıyor. Türkiye'de sadece Watsons mağazalarında satılan Rimmel marka maskaranın fiyatı 13.99 TL. "Ben Türkan Şoray kirpiği istiyorum" diyenlere Görkemsan'a başvurmaları tavsiyesinde bulunuyorum:)

9 yorum:

gorkem dedi ki...

Kutucum, ilahi diyorum, fiyonk olmus guluyorum :D

Damlo dedi ki...

pennnpe şeylere zaafım var benim de artık :D

Pinky dedi ki...

hiii çok güzeeelll. göz bebeklerim pembe pembe oldu görünce Kutucum :D

Damlocum bulaştırıyorum galiba ben. benimle konuşan çok kişiyi pembeci yaptım :)

Pinky dedi ki...

Meleksin Sen Kutucum :D Sen olmasan görmem imkansız benim bu güzelliği :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yakışır Görkemsan'a fiyonk;)

Damlocan, hakikaten Pinky bizi de pembeci yaptı:)

Utandırma beni Pinky'cim, pembe görünce aklıma geldin, yoksa tüketime teşvik değil amacım:)

ikiz Bebek dedi ki...

Bu watsons lar nerededir?

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

benim tanidigim ingiliz bi make-up artist rimmelin rimellerini cok tavsiye etmisti ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, Watsons'ları şuralarda bulabilirsin:
Capitol, Erenköy, Bahariye, Teşvikiye, İstanbul Cevahir, Kurtuluş, Akatlar MKM, Carousel, Olivium, Bayrampaşa Akvaryum, Büyükçekmece Atirus, Silivri Maxi, Bursa Zafer Plaza, Kayseri Park, Bursa Korupark, Forum Mersin, İzmir Forum Bornova, Ankara Panora, Denizli Forum Çamlık, Forum Trabzon, Eskişehir Neo, İstanbul Optimum Outlet, Pendik Neo Marin.

Bellek Kutusu dedi ki...

Kristal Küre'cim, o zaman bunu almamız için bir nedenimiz daha var demektir;)