http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Eylül 2009 Çarşamba

248 TL'YE 2 GÜNLÜK KAPADOKYA TURU

Enne'cim ve Seda'cım'a iki günlük uygun fiyatlı Bozcaada turu bulacağım sözünü vermiştim, araştırmalarım devam ediyor. Ama iki günlük bir Kapadokya turu görünce, belki bu da hoşlarına gider diye yazmadan edemedim. Jolly Tur, 18-19 Eylül hareket 2 veya 3 gece konaklama İstanbul-İzmir-Bursa hareketli Kapadokya turu düzenliyor. Turun hattı Ağzı Kara Han– Göreme–Uçhisar–Ürgüp–Paşa bağı– Avanos– Hacı Bektaş-I Veli dergahı-Derinkuyu Yeraltı Şehri–Ihlara Vadisi– Nevşehir ve Göreme şeklinde olacak. Peşin öderseniz kişi başı fiyat 247.48 TL'den başlıyor. (Kutu'cum, sen Fenerbahçeli'ydin değil mi? Evet evet! Şimdi bunu durup dururken hatırlatmanın nedeni Seda'nın sevdiceğinin gözüne batmamak için aldığın bir önlem olmasın sakın? Yok canım olur mu hiç:)

6 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Sevgili Kutu bir çok yer gezdim,gördüm.Kapadokyaya bir türlü gidemedim.(Diyeceksin ki bak sırası Şu sıralarda çok zor:))

Şimdi ofiste hayaller içindeyim;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevgili Yıldız, seni hiç hayal kırıklığına uğratmayacak bir yer Kapadokya, umarım ilk fırsatta gidersin:)

Full Dizi iZLE dedi ki...

Kısmetse önümüzdeki yaz yine gideceğim :):)

Bellek Kutusu dedi ki...

Full Dizi iZLE, çok şanslısın:)

sedaca dedi ki...

oollleeeyyy
bu linki de hemen gönderiyoruz :))))
canımsın sen yaa çok teşekkür ederim, bu arada sen gittin mi kapadokya'ya ?
aaa kutucum evet sen Fenerbahçeliydin, aman ne güzel ne güzel :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Gittim Sedaca'cım, toplam 3 kere:) Üçüncü gidişimde balona bindim, pek bir eğlendim, giderseniz aklınızda bulunsun;)