http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Eylül 2009 Perşembe

370 TL'YE FONKSİYONEL GÖMLEK

BNG, yoğun iş temposu içindeki kadınların imdadına yetişiyor. En az 2, en çok 6 farklı şekilde giyilen fonksiyonel gömlek, gün içinde farklı ortamlara geçerken hayatınızı kolaylaştırıyor. Fiyatı 370 TL. "Eğer fotoğraftaki yeleği de istiyorum" diyorsanız o halde 410 TL daha ödemeniz gerek. (Kutu'cum sen niye gömlek sevmiyorsun, pehlivan kollarımla sığamıyorum, daralıyorum, oldu mu? Oldu oldu, kih kih kih!:)

4 yorum:

Damlo dedi ki...

iş kadını mı böööeeeehüüü :( iş yok cepte para yok ev araba yoook yok allah yoook :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Olacak, olacak, hepsi sırayla olacak. Sen yeter ki enseyi karartma!
İmza: Sevgi pıtırcığı ve Polyanna kırması Kutu!

ikiz Bebek dedi ki...

Gömlek giymekten nefret ederim,itiraf edeyim 1-2 kez giymek zorunda kalmıştım ama,sevmiyorum işte.

Bellek Kutusu dedi ki...

Al benden de o kadar İkiz Bebek'cim, müthiş rahatsız bir şey!
Bu Eylül versiyonlarının hepsi aynı galiba:D