http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Eylül 2009 Salı

40 ÜLKE BU ÇAYI İÇİYOR. NEDEN Mİ?

Temeli Kıbrıs'ta atıldığı için ismini 'Yeşil Ada'dan alan Green Island başta Avrupa olmak üzere 40 ülkeye çay içiriyor. Siyah, yeşil, bitki ve meyve ile fonksiyonel (Form ) çay olmak üzere 4 kategoride 25 çeşit çayı var. Fiyatları 2.7-3.3 TL arasında değişiyor. Bir kutuda 20 poşet çay var. Özel alüminyum ambalajda olduğu için, çaylar kokusunu muhafaza ediyor. Çay severlerin aklında bulunsun. "Green Island hakkında daha detaylı bilgi istiyorum" diyenler için ayrıntılı bilgi şurada.

3 yorum:

PINAR dedi ki...

Ahmad Tea diyorum kutucum başka birşey demiyorum...

Bellek Kutusu dedi ki...

Pınar'cım, bu Ahmad Tea'nin adını çok duyuyorum, çay tiryakilerinin sevdiği bir marka anladığım kadarıyla.

PINAR dedi ki...

Bana ömrebedelden bulaştı. Tr de yok hiçbiryerde. Arkadaşım Kıbrıs'a gitti ona aldırdım. Göndereyim sana kargo kaybolmadan :)