http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Eylül 2009 Çarşamba

440 TL'YE EVDE DOKTOR ZİYARETİ

“Evde Doktor Ziyareti” hizmetini sağlık paketlerine ekleyen Medline, evden çıkmakta zorluk çeken, herhangi bir hastalık nedeniyle doktor değerlendirmesine ihtiyaç duyan, daha önceden geçirilmiş bir hastalığını kontrol ettirmek ya da olağan durumlarda bir doktor tarafından muayene edilmek isteyen üyelerine, “Evde Doktor Ziyareti” hizmetini sunuyor. “Evde Doktor Ziyareti” hizmeti kapsamında rahatsızlıkla ilgili tanı konulup, gerekli durumlarda reçete de düzenleniyor. Ayrıca check-up, laboratuar hizmeti, ambulans, danışma gibi hizmetlerin de dahil olduğu paketlerin fiyatları içeriklerine göre fiyatları 440-790 TL arasında değişiyor. "Dünyanın binbir türlü hali var, ben de bu hizmetten yararlanmak istiyorum" diyenler, 0212 473 30 30 numaralı telefonu arayıp, üye olabilir.

7 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

karikatür süpermiş. öldüm gülmekten :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok seviyorum ben bu Serkan Altunigne'yi Tibet'in Annesi:)

Damlo dedi ki...

hehe :D

kutu çığır açıosun :D

Pinky dedi ki...

ne iyi bir hizmet bu. hastaneden sıra aldın, 3-5 gün bekledin diyesiye kadar ömür geçiyor Kutucum.

Bellek Kutusu dedi ki...

Sorma Damlocan;)


Pinky'cim, hastaneye sağlam gidip beklerken hasta olup dönüyorsun...

Deniz dedi ki...

yine çok faydalı oldun kutucum, ama ne konuda? doktor-hasta konulu karikatür arıyordum :)

Adsız dedi ki...

Evde doktor muayenesi : 140 Tl.
Evde 12 saat hemşire bakımı:130TL.
www.medihome.com.tr