http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Eylül 2009 Çarşamba

49 TL'YE ÇORAP! AMA HAVA KONTROLLÜ, ANATOMİK VE DESTEKLİ!

1895 yılında Franz Falke, günde 2 düzine çorap üreterek başladığı işi bugün 3.000’e yakın çalışanın olduğu bir tekstil ve moda grubuna çevirmeyi başardı. Merkezi Almanya’nın Sauerland bölgesi olan Falke Grup 30’dan fazla ülkeye ihraç ettikleri kadın, erkek ve çocuk örgü çorap, yüzlerce değişik modelde kadın çorabı, tayt, body, erkek giyim ve aksesuarları üretiyor. Falke çoraplarını diğer çoraplardan ayıran 3 ana özellik bulunuyor: Anatomi-Falke ergonomic system spor çorapları vücut hareket halindeyken vücudun hareketlerine uyum sağlıyor. Hava kontrolü-Vücut ısısı ve nemin dengelenmesini sağlıyor. Destek-Ayaklara gerekli koruma ve desteği sağlıyor. Resmini gördüğünüz pembe çorabın fiyatı 49 TL.(Pinky'ciğime buradan selektör yakıyorum:) Erkek çoraplarının fiyatı ise 39-49 TL arasında değişiyor. "Çok sevdim, Falke nerede satılıyor?"diyenler, şuraya tık'layacak.

7 yorum:

Pinky dedi ki...

çok güzeeelll Kutucum:) bayıldım, gözlerim döndü yine, istiyoruuum 8)

geçen kış pentiden şunu almıştım hiç çıkarmamıştım :D yok arada çıkarıp yıkadım :)

gorkem dedi ki...

ben de bayildim, acaba iyice cigrindan cikip soguk bi gunde gelinlik giyecegim icin bunu da mi giyiversem :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Ha ha ha, süpersin Pinky'cim:)


Pembe patilerinle çok uyumlu olurdu Görkemsan, ama istersen hepsini bir kere de yapma da millet şok olmasın:)

gorkem dedi ki...

millet dedigimiz guven ve ben Kutucum, yoksa istanbulda cok hanim hanimcik olacam :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Tamam o zaman Görkemsan;)

Dotto dedi ki...

Bu kış nerden ilginç çoraplar buluruz diye bakınırken bulmuştum yazını. Bilstore'a gidip aldım çoraplardan çok memnun kaldım teşekkür etmek istedim! alışverişte bi de bilstore kart verdiler bana, bişeyler aldıkça puan oluyomuş direk kartta. çorapları aldım başlangıç olarak kartla ama çok beğendim mağazayı sanırım sık sık uğricam. tavsiyelerini dinlemeye devam edicem canım!

Admin dedi ki...

penti nin body modellerini çok merak ediyorum