http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

2 Eylül 2009 Çarşamba

50 KURUŞA 'YENİLEN' VAMPİR DİŞ!

Kervan Gıda’nın Bebeto markalı ürünlerinde, klasik yumuşak şekerlerin yanında konsept ürünler de bulunuyor. Bebeto’nun, bu konsept ürün grubunda yer alan Vampire Teeth (Vampir Diş), çocuklara hem tatlı hem de içindeki vampir diş oyuncağıyla eğlenceli bir yumuşak şeker sunuyor. Fiyatı 50 kuruş. (Kutu'cum, artık Red Sonja'yı bunlarla ısırırsın! Bence hiç zamanı değil ama ille de kaşınıyorum diyorsan ben seni tutmayayım Kutu!)

4 yorum:

gorkem dedi ki...

amaniiin dilini de yiyormussun, coook sevdiiiim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkem'e gidecek düğün kutusunun içinde ne olacağı belli oldu şimdiden :D

Damlo dedi ki...

dişli olanını görüp bayağı eğlenmiştim. bu daha da gözzell

Bellek Kutusu dedi ki...

O dişli olanlara ben de bayılıyorum Damlocan, sinema seansından önce onlardan alıyorum:)