http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Eylül 2009 Salı

55 TL'YE EN KIRMIZI ŞEMSİYE!

Öykü'nün Annesi rica etti, Kutu emir telakki etti. Gerçi Kutu post'u blog'a girene kadar yağmur dindi ama geç olsun güç olmasın diyor ve işte karşınızda o kırmızı şemsiye diye anonsluyorum! Markası Celal Birsen. Fiyatı 55 TL. Pinky'cim her ne kadar gözüne başka bir pembe şemsiye kestirse de onun için de pembe bir alternatif var. Fiyatı ise 50 TL. (Kutu'cum, sen hangi marka şemsiye kullanıyorsun? 5 TL'ye sokak markası! Sebep mi? Her yerde unutuyorum, daha büyük sebep olabilir mi yahu!)

10 yorum:

öykününannesi dedi ki...

yaa inanmıyorummm hahaaaay :)))
nasıl şaşırdım bi görsen beni...
kutucum çoook öpücüklerimi gönderdim....

Damlo dedi ki...

benimkinden buuu! Ama her yerde unuttum için 5 teleliklere talimim ben dee

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he, sürprizci Kutu, gurarla sunar:) Ben de öperim kocaman.


Al işte, madem unutuyorsun niye 55 TL'lik şemsiye alıyorsun, peh peh peh!
imza: Anne Kutu senin farkın var sanki!

sedaca dedi ki...

herkesin sebebi aynı galiba :)))

Damlo dedi ki...

şık zamanlarda kullanıorum ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Benim kaybettiğim şemsiyeler buradan Edirne'ye yol olur Seda'cım, durumum o kadar vahim yani:)


Hımm, aferin, akıllıca, sözümü geri aldım:)

Pinky dedi ki...

bende çok kaybederim şemsiyeleri Kutucum. geçen sene 2 tane Celal Birsen kaybettim :) Kendime bir şans daha versemmi ki ? :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Sen kendine bir şans daha ver Pinky'cim ama ben cezalıyım, T-box şemsiye bile yok artık bana!:)

nothing dedi ki...

ben de eskiden o kadar çok unutuyordum ki, annem büyüyünce geçer diye bana bir Celal Birsen aldı, sabrettim unutmadım bir yerde 2 sene dayandı sonra kırıldı. O kırıldı ya, ben yine unutmaya başladım :) benim de evde,işte,arabada olmak üzere toplasan 10-12 tane 5tl'liklerden var.Bu kadar çok olmasının bir sebebi de ŞarkHan'dan bu şeffaf olanlardan birara 1 TL'ye bulup doldurmuş olmamdır o ayrı ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aaaa o şeffaflar 1 TL mi! Bak bir de kampanya kraliçesi olacağım, rezilliğe bak, ben onları hep 5 TL'ye alıyorum. Kapatıp dükkanı gideceğim valla Nothing:)