http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

30 Eylül 2009 Çarşamba

56 TL'YE HELLO KITTY TERLİK

Kristal Küre'cim haberin güzelini vermişti, Kutu da ev kuşu Hello Kity severler için bu post'u yayınlıyor. Ceyo, dünyanın en sevilen markalarından Japon Hello Kitty ile işbirliği doğrultusunda, sevimli kediciğin 35'nci yaşı için özel terlikler üretti. Koleksiyonda, kırmızı, arkadaşlık; pembe, şirinlik; sarı, merhamet; yeşil, dilek ve lavanta rengi, tatlılığın sembolü. Her rengin mesajı ise Hello Kitty’nin tescilli kurdelesinde belirtilecek. Fotoğrafını gördüğünüz model 56 TL. Pinky'cim sana buradan selektör yakıyorum:)

7 yorum:

BEROŞUN ANNESİ dedi ki...

süperrr eline sağlık kutu
valla tam benlik:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Beroşun Annesi, ben de gözüme kestirdim bu terliği:)

Pinky dedi ki...

çok güzelmiş Kutucum.

zaman zaman ev kuşuyum, Hello Kitty severim, ortopedik severim, pembe de severim. yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he çok güldüm çokk:)

ikiz Bebek dedi ki...

güzelmiş, ama pahalı!

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

hehe süpersin kutucum :) böylece bizim haberler birbirini tamamladı :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklısın İkiz Bebek'cim ama çok güzelmiş rengi:)


Fikri takip yapıyorum Kristal Kürecim;)