http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Eylül 2009 Salı

BAYRAMDA 4 GÜN BOZCAADA-ASSOS TURUNUN KİŞİ BAŞI FİYATI 228 TL

İremtur'un bayram tatiline özel yüzde 20’ye varan indirim fırsatı devam ediyor. Yurtiçi ve yurtdışı tüm tatil paketlerinde Card Finans’a özel 12 ay vade farksız taksit var. Diğer tüm kredi kartlarına da özel taksit seçenekleri uygulanıyor. Enne ve Damlo ve sevdiceği DeliCevat için de cazip olduğunu düşündüğüm turlardan bazılarını fiyatlarıyla yazıyorum. Batı Karadeniz (2 gün) 178 TL, Bodrum (5 gün) 267 TL, Bozcaada-Assos (4 gün) 228 TL, İonya (4 gün) 198 TL, Kuzey Ege (5 gün) 285 TL, Karadeniz (uçakla-4 gün) 798 TL, GAP (uçakla-4 gün) 807 TL, Mardin (Uçakla-3 gün) 718 TL. (Kutu'cum daha yeni döndün izinden ama bakıyorum hala gözün turlarda. Kendim için değil bloggerler için bakıyorum, hayret bir şey! Tabii tabii!)

Not: Fotoğraf şuradan alınmıştır.

5 yorum:

gorkem dedi ki...

ahh Kutucum, insan buralari gorunce neredee oyle tur plani yapmak, buradaki bi turla orada butun Karaddeniz dolasilir valla hem de bes yildizlilarda, ahh ahh bak iclendim simdi.

sadece tatil icin Turkiye'ye kacmayi planlayan gurbetci gorkem

Tibet'in annesi dedi ki...

aaaahhhh! aaahhh!!!

imza: henüz tatil yapamamış, pek yapacağı da ufukta görünmeyen anne!

enne dedi ki...

Ama ben 4 gün çocukları bırakıp kaçamam ki! Bana şöyle bir haftasonu sadece Bozcaada turu bulur musun sevgili Turizm danışmanı kutu? Cuma gecesi yola çıkıp Pazar akşamı geri döneyim, yavru kuşlarımdan da bir gece ayrı kalayım.

Damlo dedi ki...

assos dikkatle incelenecektir. mil mersiii

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, İsviçre-Türkiye hattında Kutu Turları düzenleyeyim diyorum ne dersin?:P
İmza: Ya yine mi iş fikri, bayılacağım artık yeter Kutu!

Tibet'in Annesi, belli mi olur belki sürpriz bir tatil planı çıkar?:)
İmza: Hayırdır Kutu, şimdi de kahve falına mı başladın!

Enne'cim, konu üzerinde çalışmalara başlıyorum merak etme:)

Rica ederim Damlocan:)