http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

20 Eylül 2009 Pazar

BAYRAMDA ÜCRETSİZ OYUN OYNAYIN

TTNET müşterileri 19-27 Eylül tarihleri arasında 500’ü aşkın oyuna sınırsızca ulaşabilecek. TTNET, Oyun portalına kayıtlı ya da bayram haftası boyunca kayıt olacak tüm müşterilerine ‘Platinum’ üyelik avantajlarından ücretsiz faydalanma imkanı sunuyor. www.ttnetoyun.com.tr adresinden ulaşılan TTNET Oyun portalında, oyun tutkunları için de “Oyun Dünyası” başlığında, haberler, oyun incelemeleri, oyun çözümleri hakkında yazılar yer alıyor.

6 yorum:

sedaca dedi ki...

kutu bayram falan dinlemiyor, hizmet sürüyor :)
tatilin acısı çıkacak galiba :)

imza: bayram diyen ama net başında olsan seda

Bellek Kutusu dedi ki...

Geçen hafta sorumluluklarımı çok ihmal ettim, arayı kapatayım diye çalışıyorum Sedacım:)

Adsız dedi ki...

ya allah aşkına bigin ya ne oyun ne bişiy internete bağlanamıyozki oyun oynayak...

Adsız dedi ki...

ttnet vitamin yine çalışmış abicim.bayram tatilimizde bize güzel bi hadiye veren ttnete çok teşekkür ederiz...

Adsız dedi ki...

ttnet oyun üyesiyim ve çok güzel zaman geçiriyorum.aldığım hizmetten hiç şikayetçi olmadım.teşekkür ederim ttnet ..

Adsız dedi ki...

ohh hakikaten bu bayram tatilim çok güzsel geçti.bütün yaz zaten ttnet oyun içindeki oyunları oynayarak geçirdim bayram tatili boyuncada diğer oyunları oynama keyfini yaşadım :)