http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

30 Eylül 2009 Çarşamba

ESKİSİNİ GETİRENE YENİSİ İNDİRİMLİ

Braun’un 1 Ekim’de başlatacağı 'Büyük Değişim Kampanyası' ile eski Braun epilatörünü getirenler yeni Braun Silk-epil Xpressive epilatöre indirimle sahip olacak. 31 Aralık’a kadar devam edecek kampanyada kullanıcılar yeni kablosuz ve su altında kullanılabilen (Dalgıçlar için mi yapmışlar, niye suyun altında kullanalım???) Braun Silk-epil Xpressive epilatöre getirecekleri farklı modellere göre 50-80 TL arasında değişen indirimle sahip olabilecek.

10 yorum:

Pinky dedi ki...

sahiden dalgıçlar için sanırım bu. bide suyun içinde normalden daha fazla acır sanki Kutucum. hem benim pembe Philips'im var :D

imza: nazik ve çıtkırıldım Pinky

Bellek Kutusu dedi ki...

O da mı pembe??? Sonunda her şeyin pembe olduğu bir tükkan açacağım Pinky'cim, seni de yönetim kurulu başkanı olarak atayacağım haberin olsun:)

Damlo dedi ki...

templatede bi gariplik mi var, bi değişiklik falan?

ayrıca hep hayalimdi su altında epilasyon nihohoho

Bellek Kutusu dedi ki...

template'de birşey yapmadım damlocan, yazı karakterini değiştirdim, onu yaparken, sağı solu bozmuş olabilirim:D
İmza: Aferin bir de utanmadan sırıt, beceriksiz Kutu!

Pinky dedi ki...

ay bu bir iş teklifimi Investor Kutucum :) okulu bitirmeden pembe teklifler yağmaya başladı yaşasın :D

Bellek Kutusu dedi ki...

MT olarak alacağım seni Pinky'cim, Bellek Kutusu Ltd'yi görmeden paçaları sıvadım:D

Damlo dedi ki...

hayırr güsel olmuşşşş :D

nothing dedi ki...

ben geçen yıl aldığım Braun'umdan ne yazık ki hiç memnun kalmadığım(sürekli kırıyor) için bundan sonra epilatörde Braun almama sözü verdim kendime ilk makinem göz ağrım Rowentaydı, alırsam yine rowenta alırım ama duş yaparken de epilasyon yapmak hiç kulağa hoş gelmiyor

Adsız dedi ki...

yahu eski deniz kızını nerden bulayım da yenisini alayım ??

B.B.S. (the deliberate)

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevgili Nothing, hakikaten ben de anlayamadım o mantığı...

B.B.S, sen adamı öldürürsün!