http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

22 Eylül 2009 Salı

FİNANSBANK'TAN ÖĞRENCİLERE KREDİ

Finansbank, üniversiteli gençlere özel bir kampanya hazırladı: ÜniversiteKolay… Finansbank, kampanya dahilinde Konut kredisi, İhtiyaç kredisi ve gençlere özel kredi kartı CardFinans GO’da bir arada sunuyor. Kampanya dahilinde, konut kredisi kullanan Finansbank müşterileri, 3 ay taksit erteleme opsiyonu ve kredi vadesi boyunca hesap işletim ücreti ödememe avantajından yararlanabiliyorlar. Finansbank, dosya masrafı almadan sunduğu ihtiyaç kredisiyle, üniversiteye ilk kayıt veya kayıt yenileme dönemlerinde ve de MBA/doktora eğitimlerinde gerekli olan finansal desteği sağlıyor. Finansbank’ın gençlere özel kredi kartı CardFinans GO ise, öğrencilere 200 TL’ ye kadar faizsiz nakit çekim ve alışveriş imkanı sunuyor.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

tekrar hoş geldin kampanya perisi ... bayramda bir ara blogspot'a erişim de problem vardı sanırım.

sevgiler,

B.B.S (tepebaşı)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Geçmiş bayramın kutlu olsun canım.Bizde dün döndük tatilden. sevgiler

summerwine dedi ki...

ya ben bu cardfinans go yu çok seviyorum zaten. mezuniyet hediyesi olarak 30.000 parapuan da hediye ediyolar, baya iyi yani.. şimdi en çok şimdi al 2010'da ödesini seviyorum :)

bence bi bak sitelerine, senin bloguna baya malzeme çıkar çünkü :D

supermodel dedi ki...

ben de çok seviyorum ya çok avantajı var.özelliklebu aralar bir sürü kampanyası var.

kredi kartı borcu dedi ki...

Bu adresten kredi kartı borcunuzu ogrenebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Nice fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.