http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Eylül 2009 Salı

KAYIP ARANIYOR! KUTU İTİRAF EDİYOR!

Panik yok, Tanya kayıp değil! Tanya'nın Kutu'ya aldığı, fotoğrafta görülen o şahane bilekliğin kardeşi kayıp! Nasıl mı hemen anlatayım? Tanya, Kutu'nun görüp de hayran kaldığı, hayran kalmakla da kalmayıp "Aaaa çok şahaneeee" diye ortalığı kaldırdığı bu bilekliği kocaman bir sürpriz yapıp Kutu'ya alıyor. Ve Kutu'ya verilmek üzere Defnoş'un hediyesi ile birlikte Kuzen'e gönderiyor. O sırada bir aylık yıllık iznini kullanan Kutu, evde yan gelip yatarken, Kuzen de 'emaneti' Kutu'nun işyerine gönderiyor. Güvenlik tarafından teslim alınan, muhaberata verilen oradan da dağıtımı yapılan 'emanet' nedense Kutu'nun eline bir türlü ulaşmıyor. Tıpkı aynı dönemde Pro İletişim'in gönderdiği marzipan'lar ve Gizem'in yolladığı Rize'ye dair ne varsa içinde olan koca sepet gibi!
Kutu, CIA sorgulama tekniklerinden sonuç alamayınca, soluğu İK'da alıyor. Organize bir şekilde gelen her türlü pakete el koyan bu eli uzun arkadaş(lar)ın kim olduğunu tespit etmek için, bir haftalık kamera kayıtlarına bakılıyor. Sonuç şu: "Kameralar masanızı göremiyor, siz en iyisi yerinizi değiştirin!"
Hırsızlarla teşvik-i mesai yapmaktan çok beni üzen Tanya'nın o güzelim jestinin, Kutu bir kez bile göremeden, şimdi başka hain kollarda geziyor olması. Ama benim adım Kutu'ysa o bilekliğin üzerine yatan mendebur, şaşırıp da onu buralarda koluna takmaz diyorum. Zira, yakaladığım an Ömer Seyfettin'in Diyet'ini uygulayacağımı ve bundan da en ufak bir vicdan azabı duymayacağımı iş bu blog kanalıyla duyuruyorum! Tanyaaaa, çok üzgünüm:((((((

21 yorum:

Damlo dedi ki...

eneemm nasıl olar yahuu

mermaid dedi ki...

koptum ben:)))))))))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocan'ım, "Başkasının ağacından erik bile koparmayacaksın" diye yetiştirilen biri olarak, valla çok gücüme gidiyor bu insanların pişkinliği....

Mermaid, alanı yakalarsam, ben de kolunu koparacağım, çok ciddiyim!

sedaca dedi ki...

a-a-a olacak şey değil
bi de akıllı bina, son sistem güvenlik, bilmem ne, bıdı bıdı konuşuruz çalıştığımız plazalar hakkında
hay Allah yaa üzüldüm şimdi, inşallah bulursun alanı ve hiç sakınma çirkinleş, çok ciddiyim...

sinirlikebelek dedi ki...

Cıı cık cık çok ayı etmiş bak alan bence sen yakalarsın :)

Tibet'in annesi dedi ki...

hiç söylenme, masanı değiştir hemen! :D

gorkem dedi ki...

ilahi Tibetin annecigi :D

ahh Kutucum yaa, senin kitabin da sanki kayiplara karismisti, sana biri dadanmis, hemen guvenlik olarak yetisiveriyorum gari

Bellek Kutusu dedi ki...

Sedacacım, bir bulsam, kimse elimden alamayacak, ki ben çirkef insandan nefret ederim ama gerçekten hakedenler var....

Sinirli Kebelekçim, tüm iç hukuk yollarını tükettim, AİHM'e gideceğim:(

Ama Tibet'in Annesi, hırsızın hiç mi kabahati yok? :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, senin gönderdiğin koli nasıl karambole gitmedi düşünüyorum da hayretler içindeyim şimdi. Diyorum ya resmen organize bir şekilde çalışıyor, kitap, çikolata, bileklik, ne bulursa götürüyor.

defneyleyasamak dedi ki...

Kuştur o kuuuuuş

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah kuzen ahhh, kuşlar böyle kötü şeyler yapmaz:((
Off poff yaniii...

Tanya's dedi ki...

Kutuuuuuuuuuuuu,

Üzülme sen..Yenisi gelir yenisi..masanı değiştir ama sen..tedbir amaçlı..olmadı eve göndereyim ben?..daha iyi hehehe..anneni tanıdım nasılsa.

Öpüyorum kocaman.

Bellek Kutusu dedi ki...

Canım Tanyammm yaa, yok yok alma sen başka, ühüüüü, utançtan ve üzüntüden öleceğimmmm:(((
He he he, doğru valla anneyi tanıyorsun artık, Kutu'nun annesi Kutu'dan daha meşhur:D
Mucukkkkk

Pinky dedi ki...

Ömer Seyfettin'in Diyet'ini mi uygulayacaksın? :D bence bunu iş ortamında sesli bir şekilde dile getir Kutucum. gözleri korksun azıcık :)

Adsız dedi ki...

vayy, Kutu barut gibisin :-)

B.B.S (tırstım valla)

Bellek Kutusu dedi ki...

Aynen öyle yapacağım Pinky'cim, çünkü bu sefer gerçekten çileden çıktım!

B.B.S'cim, Kutu'nun nereden geldiği bilmiyor bu şuursuz, yoksa böyle eceline susamazdı.
İmza: Sarı damarı tutan Kutu!

çınar dedi ki...

offf çok kötü bir durum.... umarım en kısa zamanda yenisi gelir ve sende untursun yoksa bu gidişle senden korkulur

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Aaaaa bir dakika bir dakika.. Kamera isterse masanı görmesin, koridoru da mı görmüyor kapıyı da mı görmüyor? Sonuçta bu bilekliğin belki kutusu küçüktür çantaya atılmıştır, peki ya diğer kutular? Hele ki koca bir sepetin kayıtlarda görülmemesi imkansız. En azından dışarı çıkarken bile görünür dış kapı kamerasından. Bence şansını bir daha dene sevgili kutu. Aaa bi an nasıl gaza geldim değil mi :P Canım benim odamdan telefonum arkadaşımın da laptop'ı çalınmıştı. Ancak bizim odalarda kamera yok koridorlarda ve kapılarda var, dolayısıyla koridor görüntülerinden odaya girenler içinden şüpheliyi (kimse tanımıyordu) teşhis ettik, kamera kayıtlarından print ettik, polise gittik, ertesi günü bulundu hırsız, ki o adi hırsız yani çalıştığım yerden biri de değil.. hatta polisler bana o telefonu unut demişlerdi, ertesi günü telefon da laptop da elimizdeydi. inşallah senin eli uzun da bulunur ve kovulur. ay çok sinir oldum kimse o kişi.

PINAR dedi ki...

Kutucum üzüldüm wallahi.

Çirkef insanı sevmem demişsin ama bazen oyle olmakta fayda olur.

Övünülecek birşey değil ama 2-3 kayıp kargodan sonra olay çıkarttım.(ki ben buldum hemde kamera olmadan)Şimdi şirkette bana gelen kargolar üzerine kurukafa resmi yapışmış gibi dakikasında ulaştırılıyor. İzinli olduğumda da arar bilgi verirler nereye/kime bırakalım diye :)) nasıl korkutmuşsam artık

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,senin yeni adın Dedektif Kutu,emin ol bulacaksın onu.üzme kendini.

Bellek Kutusu dedi ki...

Çınar, bulma ümidim kalmadığı için bu kadar sinirlendim zaten:(

Marjo on makeup frenzy, bizim güvenlikçilerin tahmini, parça parça çıkartmışlar, ondan sonra da sepeti de bir poşete koyup öyle çıkmışlar. Ah bir de bana sor nasıl sinirlendiğimi...

Pınar'cım, sana çok hak veriyorum, öyle olmadıkça hiç kimse özen göstermiyor. Çok da iyi yapmışsın, eline sağlık, gaza geldim şimdi yine İK müdürüne bir mail daha yazayım en iyisi!:)

İKiz Bebekcim, bu kez ben bile başedemedim yani düşün:)