http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

1 Eylül 2009 Salı

KİMSEYLE MUHATAP OLMADAN İÇ ÇAMAŞIRI ALMANIN EN KOLAY YOLU

Pazarları severim, semt veya ülke farketmez. Hatta Görkemsan'a bile iş çıkartabilirim. Yeter ki pazar olsun. Ama şu pazarlarda iç çamaşır satma-satın alma mantığını çözebilmiş değilim. Zira 50 beden kadınların arasından 5 liralık tişörtü alabilmek için aslanlar gibi çarpışan Kutu, iş pazardan iç çamaşırı almaya gelince kuruyup kalıyor. Yanlış anlaşılmasın, alabilenleri takdir ediyor, keşke o özgüvenin onda biri bende olsa diyorum o ayrı. Bu post pazar yerine uygun fiyatlı iç çamaşırı kafasına sutyen geçirmiş esnaftan almayı tercih etmeyenler için yayına konulmuş olup, asıl mevzu şudur: Yeni İnci, Nişantaşı Maddam Underwear’ın ardından, yeni bir adım atarak online satış sitesini de açtı. Adres şu, dileyen sipariş verebilir.

9 yorum:

Deniz dedi ki...

bazıları çok alem ya... Mayo alırken mağazada falan deneyip, gerine gerine kabinden dışarı çıkıyor, dışarılarda gezinip duruyor. Özgüven herhalde sebep :)

öykününannesi dedi ki...

kutucum tuttum bu öneriyi :))

Bellek Kutusu dedi ki...

Deniz, pazarlarda kadınlar üzerlerine doğru tutup deniyorlar ya, işte ben de ona hastayım!:D

Öykünün annesi, beğenmene sevindim:)

gorkem dedi ki...

Kutucum benim, senin cikardigin is yeter ki bu olsun, Kutu icin fotograf cekiyorum diye cocuklar gibi sendim ben, onume gecen alicilari bile paralayacaktim, ben kim icin calisiyorum haberiniz var mi diye inlettim pazari :D

Tibet'in annesi dedi ki...

ben mağazada bile deneyemiyorum! sırf bu yüzden geçenlerde aldığım bir iç çamaşırını tam 4 kere değiştirmek zorunda kaldım :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Sen bir tanesin Görkemsan, biliyorsun değil mi?;)

Hi hi hi, Tibet'in Annesi, seni kovalamadılar mı dördüncüye değişime gittiğinde?:D

Tibet'in annesi dedi ki...

bin bir kere özür dilediler vallahi :P

ikiz Bebek dedi ki...

online satış sitesi ha,süper :)

Adsız dedi ki...

"Bebelere balon, İkizlere takke ! ..."

B.B.S (hınzır pazarcı)