http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

3 Eylül 2009 Perşembe

SAÇI DÖKÜLEN ERKEKLER BUNU OKUSUN

Erkek tipi saç dökülmesine karşı nanoteknolojiyle üretilen Folixir, patentli formülüyle saç dökülmesini durdurduğu, 6 aylık düzenli kullanımda yeni saç gelişimi sağladığı iddiasıyla satışa çıktı. Şampuanı 24.30 TL, saç kremi 17.10 TL, losyonu da 60.30 TL'den satılıyor. Detaylı bilgi için tık'ınız.

Not: Bu post, "Blog'u kız blog'una çevirmişsin, erkekler için tek bir haber yok, ne işim var benim burada" diye Kutu'yu yerim yerim yeren B.B.S için özel olarak yayına konulmuştur. 'Saç dökülmesi' post'u bir tesadüftür. (Ya da değildir, bilmiyorum:)

5 yorum:

meltem dedi ki...

baaaayanlarda kullanabilir mi saçlarım o kadar dökülüyor ki korkmaya başladım :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Meltem, bu sadece erkekler için bir ürün, aman diyeyim, daha ters etki yapabilir sonra. İlgini çekerse şöyle bir şey var: http://bellekkutusu.blogspot.com/2009/05/saci-dokulenler-dikkat.html

Adsız dedi ki...

hmmm, olabilir mi acaba ? du bakali acep ... bu işin sonu metro seksüelliği varmasa bari, manikür pedikür, kaş arası ... oyy oyy ...

B.B.S (naif genç)

Adsız dedi ki...

bu folixir ürünleri tamamen düzmece gibi geliyor bana.ender bozkurt denen kişi bu ürünü bütün forumlarda reklam etmeye çalışıyor.ciddi bir firma buna neden gerek duyar anlamadım.zaten saç dökülmesinin bilimsel tedavileri mevcut artık.bu tarz ürünler boşa para harcamak gibi bir şey zaten.

Adsız dedi ki...

Düzmece olduğunu sanmıyorum ben yaa. Söylediğin kişinin forumlarda yazdıklarını ben de okudum. Aslında daha ziyade sorulanlara birinci ağızdan cevap veriyor gibi geldi. Ama forumdakiler karşılarında kanlı canlı birini bulunca çok yüklenmişler galiba. Bir süre sonra yazmaz olmuş o da
:-) Bende uyandırdığı duygu şu oldu: adam ürüne güvenmese çıkıp da kendini deşifre etmezdi, ürüne güveniyor ki konuşuyor. zaten yazdıklarında pazarlama çabası hissetmedim. Bilgi vermiş ürün ve saç dökülmesi ile alakalı.