http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Eylül 2009 Pazartesi

TİBET VE ANNESİ'NİN ŞAHANE SÜRPRİZİ

Klasik pazartesi sendromuyla homur homur homurdanarak 'Ayı Yogi' şeklinde işe gelen Kutu'yu masasında büyük bir sürpriz bekliyordu. Hem de Tibet ve Annesi'nden! Bu nazik jest sizin için şaşırtıcı olmayabilir ama Kutu Reha Muhtar'la ana haber bülteni seyretmişçesine şaşı bakıp şaşırdı. Neden mi? Çünkü Tibet ve Annesi, Kutu'nun gerçek kimliğini bilmiyordu. (Kutu benim gerçek kimliğim değil mi yoksa? Ben kimim, sen kimsin, o kimiz:) Sordum soruşturdum, 'dış güçlerden' destek almışlar. (Lozan civarında kanat çırpan bir kanaryadan şüphelenmiyorum dersem yalan olur:)
Şu 7 ay içinde Bellek Kutusu olarak hala bir Larry Page pırıltısı gösteremesem de Kutu'da şahane dostlar biriktirmişim. Kutu, diyorum sana sen çok şanslısın diye inanmıyorsun bana. O değil de Tibet bana da babık yakalayıp getirsin lütfen ya da babık niyetine ben Tibet'i yakalayıp yiyeyim bu daha güzel fikir!:)

11 yorum:

gorkem dedi ki...

hehheheh hihihiih :D:D coook mutlu oldum, sanki ben gondermis gibi :) hep mutlu ol Kutucum :)

Damlo dedi ki...

negüseelll

Bellek Kutusu dedi ki...

He he bak nasıl biliyorum kimden şüpheleneceğimi:))))
Canım görkemsan, sen de hep böyle gül olur mu?:D

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten çok güzeldi Damlocan;)
Senin moralin birazcık da olsa düzeldi mi bakiiyim?

Pinky dedi ki...

hehee ne güzel bir süpliiss :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yüzümdeki şok, şok, şok ifadesini görseydin çok gülerdin Pinky'cim:)

ikiz Bebek dedi ki...

vayy be,Tibet'in annesi dedektif gibi kadınsın sen :),Kutucuğum güle güle kullan.

sedaca dedi ki...

ben dış güçlerden destek almadan bir sürü tahmin yürüttüm Pınar'a :)))) manyaksın sen diyo bana, hani bi gün olur da kargo göndermek gerekir falan :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok teşekkür ederim İkiz Bebek'cim:)


He he he, Kutu için çember daralıyor desene Sedacım:D

Tibet'in annesi dedi ki...

güle güle kullan Kutucum, beğenmene, mutlu olmana çok ama çok sevindim. Babık Tibet bence sizi ağına düşürecek yalnız, dikkatli olmanızı tavsiye ederim :)

Bu arada, biz bu hafta tatildeyiz :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Bayıldım bayıldım:)
Aaa tatil mi??? Siz de mi? Güzel güzel eğlenin, dinlenin ama mutlaka geri gelin:)