http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

10 Eylül 2009 Perşembe

YEMEK SİPARİŞİ VERENE DVD HEDİYE

Yemeksepeti.com üzerinden kampanyaya katılan restoranlara 30 TL ve üzerinde sipariş verenler, anında orijinal bir DVD film sahibi oluyorlar. 2005 yılından bu yana devam eden uygulamada siparişinizi verirken yaklaşık 40 farklı film arasından seçeceğiniz DVD film, yemeğinizle birlikte adresinize hemen ve ücretsiz olarak ulaştırılıyor. DVD’lerden bazıları: ‘Persepolis’, ‘Sihirli Oyuncakçı’, ‘Crank’, ‘Düşes’, ‘Piyanist’, ‘The Painted Veil’ ve ‘Altın Pusula’. Yemeksepeti.com’dan ne kadar çok sipariş verirseniz o kadar çok DVD kazanıyorsunuz. Örneğin 60 TL’lik sipariş için iki, 90 TL’lik sipariş için üç DVD siparişinizle birlikte adresinize ücretsiz olarak ulaştırılıyor.
Not: Bugün Defne'nin Annesi'nin doğumgünü, iyi ki doğdun kuzenim civanım:)

14 yorum:

çınar dedi ki...

güzelmiş. yemek derdinede son değil mi? bu arada acilinden siyah kota ihtiyacım var nerede bulabilirim acaba????

Tibet'in annesi dedi ki...

Kuzeninin doğum gününü bizde buradan kutlayalım o zaman :)
Defne'nin Annesiiiii, mutlu yılllaaarrrr :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Çınar, dümdüz siyah Zara'da vardı, hatta bir de şahanesinden indirim vardı ama hala devam ediyor tam emin değilim, istersen yakınlarında varsa bir göz at...

Teşekkürler Tibet'in hem nazik hem de düşünceli annesi:)

ipex dedi ki...

ayy benim en sevdiğim kampanya bu, kocamla kaç kere pizzaları götürürken dvd'mizi seyrettik bi yandan.. hala devam ediyo olması süper. bu sayede bi çok alternatif filmi arşivime eklemiştim... demek ki dönünce yemeksepeti'ne takılmaya devam edeceğizz :))

Bellek Kutusu dedi ki...

İpex, dilediğin kadar pizza ye ama hiç şişmanlama kampanyası yaparlarsa ben de ona abone olacağım:)

ikiz Bebek dedi ki...

yemeksepetini eskiden kullanıyordum çok çok :)

siyah kot,kutucuğumun dediği gibi "zara" da var,hatta şu anda üstümde :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ha ha ha bu kadar olur İkiz Bebek'cim, ben de aldım o siyah kottan:) Güle güle giy sen de;)

Pinky dedi ki...

Nice mutlu yaşlara Defne'nin Annesii :)

yaa bende 2 gün önce alacaktım o siyah kottan ama bedenini bulamadıım :( hühüüü

Bellek Kutusu dedi ki...

Burada bakalım istersen Pinky'cim, belki istediğin bedeni bulabiliriz.

Pinky dedi ki...

zarada hep aynı bedeni giysemde denemeden alamamki :) ama hep alçak rusların yüzünden. yağmalamışlardı mağazayı :)

defneyleyasamak dedi ki...

Kuzencim, çooook teşekkür ederim. Günün ilk şarkısını yine senden aldım mutad olduğu üzere. Ok şenlendim :)

Kutlayan diğer arkidişlere de çok teşekkür ederim...

Bellek Kutusu dedi ki...

O zaman tamam Pinky'cim:)

He he karga sesli pardon kadife sesli Kutu'dan doğumgünü single'ı yapıp piyasaya mı sürsem acaba?:)
İmza: Bir kere de iş fikri olmadan gel Kutu!

çınar dedi ki...

teşekkürler burada yok ama zara bayramda ankaraya gittiğimde bakarım artık

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim Çınar, elimden geldiği sürece, her zaman:)