http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

26 Ekim 2009 Pazartesi

15 TL'YE KUTUDA 5 YILDIZLI OTEL YEMEĞİ

Marriott Courtyard İstanbul Airport Hotel, zamanı kısıtlı olan ama iyi bir yemek isteyenler için özel ekspress servis başlatıyor. Akdeniz ve Türk mutfağının yer aldığı spesiyellerin bulunduğu yemek mönüsü 15 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunulacak. Öğlen 11.30-15.00 saatleri arasında verilecek servis alanı için Marriott Courtyard'ın çevresi yani Halkalı, Yenibosna, İkitelli, Bağcılar, Küçükçekmece, Bakırköy ve Yeşilköy bölgesi hedefleniyor. Haberin devamı için şuradan, Mariott'a ulaşmak için buradan tık'layınız.

7 yorum:

Palyözi dedi ki...

Teşekkürler Bellek Kutusu...
ben yeni izleyicilerinden...
bu bilgiyi öğrendiğimiz iyi oldu... şimdi bunu kutumuza atıp iyi bellesek iyi olur...ama kocaeli'de niye olmaz ki böyle şeyler? diye sormadan da geçemiyorum sitem vari bi kocaelili olarak:)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim sevgili Palyözi, dert etme lütfen, Kutu Kocaeli'nde de güzel kampanyalar bulur:)

ikiz Bebek dedi ki...

Başlığı 5 kez okudum okudum okudum.Kutuda kelimesine anlam veremedim.dedim masıl yani,Bellek kutusuylamı gidince 15 YTL.içeriği okuyunca dedim,ikizbebek bunadın artık sen,saat 17:00 a yaklaşıyor,iyice sıyırdım galiba :)

ikiz Bebek dedi ki...

yok yok buldum,"KUTU" demek,"Bellek Kutusu" demek.o yüzden artık kutu denilince,aklıma bildiğimiz karton kuutular gelmiyor,en azından benim öyle,yok cidden sıyırdım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he canım ikiz bebek'cim, belki ileride Marriott'la anlaşma da yaparız belli mi olur:)))

Siu dedi ki...

süper! hem ben gönderim alanları içindyim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Şanslısın Siu'cum:)