http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

14 Ekim 2009 Çarşamba

154 TL'YE HAFTASONU KAÇAMAĞI YAPIN!

Şöyle küçük bir kaçamak yapayım ama çok da para harcamayayım diyorsanız, o halde hemen bavulunuzu toplayın. Çünkü 15, 22, 29 Ekim ile 5 ve 12 Kasım'da İrem Tur'un 4 günlüğüne gidiş-dönüş Kapadokya turunun bedeli 154 TL. Eğer daha kısa süre kalmak istiyorsanız VIP Turizm'in 187 TL'ye Kapadokya turu var. ETS'nin de 28 ve 29 Ekim'deki turunun bedeli ise 239 TL. Geleneksel Kutu uyarısını yapalım, sözleşmeyi yaparken gözümüzü açalım! (Kutu'cum Sedacım bu gezileri beğenir mi dersin? Bilmem bir soralım bakalım.)

10 yorum:

Siu dedi ki...

ben bayıldım ama huysuz sevgili gitmezki hiç bir yere

Bellek Kutusu dedi ki...

Siu'cum, onu da gitmeye ikna edecek bir gezi buluruz merak etme:)

Pinky dedi ki...

çok iyii. çokta ucuz. çok severim ben oraları Kutucum. küçükken çok geçtik o yollardan, Ürgüp'ten, Avanos'tan. özledim bak şimdi :) birgün giderim yine inşallah.

sedaca dedi ki...

seda beğenir mi ne demek atlar zıplar, ama siu ile aynı dertten muzdarip bir seda var karşında, senin linkleri mail atıp duruyorum sevgiliye bana mısın demiyo :) 4 günlük 154 TL süpermiş, daha ne olsun :)

Tibet'in annesi dedi ki...

Fiyat süpermiş ama ben 4 günlük gezi hakkımı yılbaşından sonra İtalya için istiyorum Kutucum... sen bir araştırıversen :P

PINAR dedi ki...

bizim kızları örgütlüyorum :)
gidermiyiz¿ gideriz canııımmmm

tuku dedi ki...

Çok uygun ama tatil yok hepsi bitti

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim bak öyle güzel anlattın, ben de özledim şimdi:)

Sedacım, ikna için harika planlarım var, Kutu'yu izlemeye devam et lütfen;)

Tibet'in Annnesi, merak etme;)

Pınar'cım, arkadaş grubuyla gitmek süper olur, iyi fikir:)

Sevgili Tuku, iznin olunca uygun fiyatlı gezi buluruz biz de:)

sedaca dedi ki...

Bükreş'e gidiyor deplasmana, elimdeki koz nasıl ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Süper:)
Ben de oradan vuracaktım zaten, aklın yolu bir, deplasman turlarını çıkaracaktım:D