http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

27 Ekim 2009 Salı

1599 EURO'YA ABD'DE OUTLET TURU!

Amerika'nın New York kentinde her yıl Kasım ayının son haftası başlayan ve ''Black Friday'' olarak adlandırılan indirim gününde alışveriş yapmak isteyenler için Türkiye'den de turlar düzenleniyor. Elektronikten tekstile birçok ürünü yarı fiyatına almak isteyenler tura katılarak hem alışveriş yapıyor, hem de şehri geziyor. 25 Kasım'da yapılacak 6 gece 7 günlük turun bedeli 1599 euro. Tur kapsamında rehber eşliğinde yarım gün New York şehir turu, tam gün 'Black Friday' alışverişi, Woodbury Commons outlet ve Jersey Gardens outlet turları yapılıyor. Dileyen ekstra olarak 'Harlem jazz gecesi', 'Broadway show' ve 'NBA maçı' organizasyonlarına da katılabiliyor. "Benim param da var vaktim de" diyenler bilgi için şuraya tık'lasın.

8 yorum:

Siu dedi ki...

süpermiş! ama ben evlilik hazırlığı yapıyorum paramı ona saklamam lazım :(

Bellek Kutusu dedi ki...

O zaman sana uygun fiyatlı balayı turları bakalım biz de Siu'cum:)
İmza: Kutu'cum sen de çareler tükenmiyor

Deniz dedi ki...

yaaaaa ne güzelmiş...

Bellek Kutusu dedi ki...

Jersey Gardens'ı gördüm ama asıl efsane Woodburry'miş Deniz'cim. Hele bir de Black Friday'de düşünemiyorum indirimin çılgınlığını...

PINAR dedi ki...

giersem dönemem diye korkuyorum. kesin rehin kalırım :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bak bu haklı bir korku işte:D

YILDIZ dedi ki...

Süper bir şeymiş de Kutucum para yok,olsa hemen gidelim hem de birlikte gidelim.Ne güzel alıiveriş yapardık yaaa

Bellek Kutusu dedi ki...

Hakikaten ya ne süper olurdu Yıldızcım:)
Ben sayısala ağırlık veriyorum merak etme;)