http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Ekim 2009 Cuma

238 TL'YE KAYINVALİDE DERDİNE SON!

Genius Kutu'dan günün sosyal sorumluluk hizmeti! 238 TL'ye kayınvalide-gelin/kayınvalide-damat gerginliğine son! Nasıl mı? Hey Travel 29 Ekim'de Pamukkale'ye tur düzenliyor. 2 gece konaklama, travertenlerden kaplıcalara kadar gezi programında herşey var. Üstelik 12 taksitle ödeyebiliyorsunuz. Bu da ayda 19 TL demek. Kayınvalideyi Pamukkale turuna gönderin, pamuk gibi dönsün, sonra da sizden kıymetlisi olmasın. "Bizim kayınvalide zaten oralı portföyde başka bir şey yok mu?" derseniz, her Perşembe hareketli 2 veya 3 gecelik Kapadokya turu var, onun da bedeli 199 TL. Enne'cim için de yine 29 Ekim hareketli 2 gece konaklamalı 243 TL'ye Bozcaada ve Asos turu var. Nerede mi? İşte burada... Kutu, sadece sizin cebinizi değil aynı zamanda akıl sağlığınızı da düşünüyor, bu kıyağımı unutmayın!

Not 1: Sizin kayınvalideniz şeker gibi olabilir, bu onu tatile göndermemeniz için bir engel sayılmaz.
Not 2: Sevdiğim bir arkadaşım için bu post yayına konulmuştur, kendimce böyle bir çözüm buldum ne yapayım;)
Not 3: Karikatürü de şuradan aldım.

14 yorum:

Pinky dedi ki...

hahahah :D süpersin yine Kutucum...

Bellek Kutusu dedi ki...

Kayınvalide terörü mağdurlarının işine yarar mı sence Pinky'cim ne dersin?:)

Imge dedi ki...

Çok güzelmiş..:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkürler İmge:)

Pinky dedi ki...

bilmiyorum, sonra gelin beni başından attı demesinde kayınvalideler :) örnek; yaprak dökümü - Cevriye hanım :D kadına ev açtılar yaranamadılar

Bellek Kutusu dedi ki...

He he he, doğru ya:)

a. gizem dedi ki...

bence de süper fikir kutucum :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Teşekkürler Gizemcim;)

enne dedi ki...

Aaa,Bozcaada turu! Yok yok, ben yine gidemiyorum çünkü çocukları bırakacak kimse yok, bakıcının işi var, kalamaz. Annem de daha gelmedi, ben de inatla Bozcaada'ya kocamla başbaşa gitmek istiyorum nedense:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yine tutturamadım, tüh!:)

Damlo dedi ki...

29ekimde biz gidioduuk assosa ama kısmet diilmiş :( ne attilim var ne boş günüüm

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocanım, sen çalış, boş günün olunca bulurum ben sana yeni gezi programı merak etme;)

ikiz Bebek dedi ki...

Kutucuğum,çok şekersin :)

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebek'cim, işe yarar mı bilmiyorum;)