http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Ekim 2009 Cuma

2.5-25 TL'YE PIERRE CARDIN ÇORAP!

Ünlü Fransız markası Pierre Cardin'in çorap distribütörlüğünü alan Çarşıbaşı her kesime ulaşmak için farklı bir fiyat politikası izliyor. Pierre Cardin çorapların fiyatı 2.5-25 TL arasında değişiyor. Fotoğraftaki gibi bacaklara sahip olmak isteyenlere duyurulur...
Zorunlu Edit: Bu çoraplar bacak boyunu uzatmaz, kalın bacakları inceltmez, çarpıklık varsa düzeltmez. "Sonra sana uyduk aldık, başımıza çorap ördün Kutu" olmasın lütfen:)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

kutucum şaşırdın mı,
ben de dedim krem midir nedir,
yok diyorsan ki o çorabı giyince,
aynen bacakalr böyle olacak,
tmm dır,alalım ,
inanıyor musun sen yazdığına:)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Hani belki bir ihtimal, olmaz mı?:)

Pinky dedi ki...

ben inanıyorum valla :) çok teşvik edici.

Damlo dedi ki...

sittin sene öle bacağım olmaşş benim :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim ve Damlocanım, bir son dakika edit koyayım bu post'a, sonra başıma iş açmasın;)