http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

19 Ekim 2009 Pazartesi

42 TL'YE GEYİK TANDIR, 32 TL'YE ANANASLI ÖRDEĞİ NEREDE YERSİNİZ?

Eğer av eti seviyorsanız, o halde istikametiniz Güray Teser ve Aziz Omur’un ortaklığında İstinye’deki Avcılık ve Atıcılık Kulübü’nde hizmet veren Urza olsun. Tuzda sülün, güveçte keklik veya bıldırcın, Urza usulü tavşan, portakallı veya elmalı bütün ördek istiyorsanız 6 saat önceden sipariş vermeniz gerekiyor. Fiyatlar hakkında da bilgi vereyim tam olsun. Çorbalar 8-10 TL, başlangıçlar 8-19 TL, hamburger ve dürümler 14-16 TL, salatalar 14-18 TL, ana yemekler 18-42 TL, tatlılar da 10-14 TL arasında değişiyor. Urza’da kendi özel şaraplarını getirmek isteyenlere mantar bedeli alınarak izin veriliyor. Etseverlere duyurulur...

7 yorum:

çınar dedi ki...

açım aç... ne olsa yerim.nefis gözüküyor

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de şimdi tatlıya hayır demem Çınar...

Adsız dedi ki...

sanırım 4 sene önce idi. Helsinki'de otantik, Lapland usulü bir geyik yedim amma ondan sonraki 2-gün boyunca o geyikler benim midede koştu da durdu, soda-yeşil çay içmekten imanım gevremişti. O yüzden "geyik eti" denince duruyorum, sorry.

B.B.S (oh my deer)

Bellek Kutusu dedi ki...

:)))) Çok güldüm çokkk
Helsinki'yi kıskandım o ayrı!

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

ay ay Almaya'da çalışırken zor kaçtım bunlardan :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Geyik etinden mi?:)

Damlo dedi ki...

yımyıymyııım hiiç daha önce yemesem de ağzıım sulandı :D