http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Ekim 2009 Çarşamba

489 TL'YE KIBRIS'TA KUMAR TURİZMİ

Show TV'nin dizisi Ezel, Kıbrıs'taki kumar turizmine de doping yaptı. Yönetmenliğini Uluç Bayraktar'ın yaptığı, Kenan İmirzalıoğlu, Cansu Dere, Yiğit Özşener, Barış Falay gibi isimlerin rol aldığı dizinin ardından, soluğu 'Yeşil Ada'da alanlar arttı. Haberin devamı şurada. Sizin de ilginizi çektiyse ya da "Kumar benim işim değil Kıbrıs'ı görüp geleyim" diyorsanız, Cafe Tur 489 TL'ye, Touristica 515 TL'ye Kıbrıs'a götürüyor. Aklınızda olsun...

Kutu'dan son dakika hatırlatması: Olur da Kıbrıs'a giderseniz hellim peyniri ve ceviz reçeli -ki muhteşem ötesidir- almadan gelmeyin!

6 yorum:

Pinky dedi ki...

hii bak şimdii. bayılırım ceviz reçeline. burdada yerel bir firma satıyor ama bilmiyorum Kıbrısta yapılanlar daha güzeldi.

Bellek Kutusu dedi ki...

Ki ben ceviz sevmem Pinky'cim ama ne muhteşem bir şey değil mi, bak ağzım sulandı yine:)

PINAR dedi ki...

gideliiiimmmm.. ağustosta giden arkadaşım o jeton sesleri insani cezbediyor. fecii para harcıyosun demişti :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok tehlikeli çoook:)

Deniz dedi ki...

Filmin çekildiği yer, Kaya Artemis müşterimiz olur. Ben de tatilde oradaydım, tavsiye ederim.
Denizi mükemmel

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de çok merak ettim Artemis'i... Fotoğrafları süperdi.