http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

5 Ekim 2009 Pazartesi

7 BİN TL PEŞİNATLA EV AL, HEMEN TAŞIN!

Selective Kartal Evleri’nin Ekim ayı boyunca sürecek kampanyasında 7 bin TL peşinatla 1+1, 14 bin TL peşinatla 3+1 daire sahibi olmak mümkün. Alper İnşaat tarafından yapımı devam eden proje 5.380 m2 alan üzerine kurulu 15 ve 18 katlı 2 blokta toplam 166 daireden oluşuyor. Ayrıca, peşin ödemelerde daire bedeli üzerinden yüzde 15 indirim var. Dairelerin yüzde 60’lık bölümünün satıldığı ve 2+1 ile 4+1 daire satışlarının tamamlandığı projeden daire alanlar 7 ay sonra evlerinde oturabilecek. Projede 1+1 daireler 140 bin TL’den ve 3+1 daireler 280 bin TL’den başlayan fiyatlarla satılıyor.

10 yorum:

Damlo dedi ki...

oldu mu oldu mu? hallettin mi

Damlo dedi ki...

49onlinee :) yoklamayı aldım :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Mevcut etiketlerden sildim ama deliye pösteki saydırmak gibi, sil sil bitmiyor:(

Tibet'in annesi dedi ki...

neyi hallediyorsunuz yafu? :P

Kutucum, peşinatlar iyiymişte taksitler neymiş?

imza: sanırsın ev alacak anne!

Bellek Kutusu dedi ki...

Tibet'in Annesi, ben etiketleri bol bulup her yere yapıştırdığım için, bir türlü yeni post'lara etiket giremiyordum. Meğer limit aşımına uğramış! Eski postlardaki etiketleri silip yenileri için yer açmaya çalışıyorum. Daha pratik bir yöntemi vardır belki ama kendimce bu çözümü buldum:)

Ödeme tablosuna göre taksitler değişiyor, 12-24 aya kadar vade farksız banka kredisi kullanılıyor. Umarım en kısa sürede gönlüne göre bir ev alabilirsin Tibet'in annesi, hadi secret yapalım:)

Tibet'in annesi dedi ki...

inşallah Kutucum, inşallah...

Deniz dedi ki...

bizi evsahibi yaparsan sen yaparsın valla :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bellek Kutusu Yapı Kooperatifi olarak proje geliştiriyorum Deniz:)

Adsız dedi ki...

bu ara ev ilanları coştu yine, bir yerden bunun kokusu çıkacak gibime geliyor, du bakali ne zaman ...

B.B.S (Amsterdam Fatihi)

Bellek Kutusu dedi ki...

Alın verin ekonomiye can verin durumu Amsterdam fatihi B.B.S:)