http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

28 Ekim 2009 Çarşamba

AYDA EN AZ 4 BİN TL TATLI PARA KAZAN!

Kutu Alice fırsatlar diyarından bildiriyor! Hep harca hep harca nereye kadar değil mi, şimdi de para kazanma zamanı. İşte size az sermaye ile süper bir iş fikri! Sihirli Elmalar! Bildiğimiz klasik elma şekeri yerine, çikolata sosuna batırılmış, üzerleri rengarenk şeker ve kuruyemişlerle süslü onlarca çeşit elma şekerleri satabilirsiniz. Sihirli Elmalar'ın bayiliğini alan 10 bin dolarlık bir yatırımla ayda 4 bin TL kazanabiliyor. "4 ayda yatırım maliyetini çıkartırım, ondan sonra gelsin paralar" diyenler şuradan tık'lasın.

11 yorum:

Pinky dedi ki...

saat 12'yi geçmiş, ceza yazmıyorum sana Kutucum :)

Çok güzel gözüküyoor. Çok severim elma şekerini. ördekleri sevmeye gittiğimizde hep alırdı babam. şimdi çikolatalı elmayı daha çok seveciğimi düşünüyorum :D bir yatırımcı buralara da yatırım yapsa keşke :)

çınar dedi ki...

ben şuan sadece bunlardan yemeyi düşünüyorum. nerden bulucam şimdiiii

Bellek Kutusu dedi ki...

Ha ha ha ceza yazma Pinky'cim:D
Bu arada tam senlik elma şekerleri de var, pembe pembe yapmışlar inanılmaz:)

Çınarcım, az sermayeli iş fikri diye yazdım valla bunu hiç hesaba katmadım, affet beni:)

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Büyükşehirlerdeki alışveriş merkezlerinde iyi gider ama normal bir yerde hiç gitmez, bu kadar kazandırmaz yâni...

Bellek Kutusu dedi ki...

Okul şa da dershane yakınında açılırsa küçük-büyük şehir farketmez bence... Tabii bu benim kişisel fikrim

PINAR dedi ki...

kutu fena sardın bu franchising işine.. fena gaza geliyorum bu ard arda gelen haberlere..

Bellek Kutusu dedi ki...

Hep tüketim fırsatı olmasın biraz da yatırım fırsatı olsun diye arada serpiştiriyorum ama ben de senin gibiyim Pınar'cım, uygun bir şey bulursam her an atlayabilirim :)

Damlo dedi ki...

seni son kez uyarıorum bellek hanım. ilk tatilimde o kahve içilecek :@

Bellek Kutusu dedi ki...

Damlocanım:D Valla billa Kutu sözü!

finans caddesi dedi ki...

Fazla sermaye gerektirmeyen güzel birişmiş. Tam benlik:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Ama ilk önce kalorisini sordun ya sana ne diyeyim bilmiyorum Finans Caddesi:))