http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Ekim 2009 Cuma

BOĞAZ'DA 12 TL'YE BALIK KEYFİ YAPIN

"Boğaz'da balık yemek istiyorum ama hesabın geçirilmesini (pek kibar bir ifade olmadı ama gerçek bu ne yapalım!) değil" diyorsanız bu haber sizi ilgilendiriyor. Bebek Hotel'deki Les Ambassadeurs Restaurant'ta Ekim ayı boyunca palamut günleri var. Rezeneli palamut karpacia, palamut pilaki, palamut şiş ızgara, fırında taze baharatlı ve domatesli palamut çeşitlerinin fiyatları 12-25 TL arasında değişiyor. Hem boğaz hem de balık keyfini şık bir ortamda ucuza yapmak isteyenlerin aklında bulunsun.

13 yorum:

Shiney dedi ki...

Kesinlikle gidecegim tesekkurler =))

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim Shiney, umarım memnun kalırsın:)

ikiz Bebek dedi ki...

bende gitmek istedim bir an :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Gelecek hafta gitmeye karar verdim, kendi kendimi gaza getirdim İkiz Bebek'cim:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

aaa süpermiş. balık severlere hemen haber verim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kristal Küre'cim, bir arkadaşım o restoranın çok güzel olduğunu söyledi, umarım gidenler memnun kalır:)

Pinky dedi ki...

balık sevmiyorum, haberi okuyabilirim, tavsiye edebilirim :)
bakışlarını görünce yiyemiyorum :(

Bellek Kutusu dedi ki...

İlahi Pinky'cim, niye göz teması kuruyorsun balıkla:)))))

Pinky dedi ki...

gözüm kayıyor Kutucum, bir anda gözlerimiz birleşiyor :)) bu yüzden nadiren somon yerim :D

Damlo dedi ki...

kuzuuuuum gidip yiyelim hem-meeen

çınar dedi ki...

ahhh ahhh boğaz ve deniz olmadan yaşadığımız yerde balık yemeğe çalışıyoruz bizde... şimdi idtanbulda olmak vardı anasını satayım. boğazda balık yemek, yerken kutuyla karşılaşmak...
benim yerimede yeeeee

Bellek Kutusu dedi ki...

Pinky'cim karnıma ağrı girdi gülerken, bundan sonra her balık gördüğümde benim de 'gözüm kayacak':D

Damlocan'ım, yiyelim yahu:)

Çınarcım, ben Tazmanya Canavarı gibiyim, önüme ne çıkarsa her şeyi yiyorum, belli mi olur karşılaşırız belki günün birinde:)

ikiz Bebek dedi ki...

Sevgili Pinky,kafasını getirmesinler balığın.