http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

15 Ekim 2009 Perşembe

EN TATLI İŞ FİKRİ: AYDA 80 BİN TL KAZAN!

Bind, bayi ağını genişletmek için hem Türkiye'de hem de yurtdışında franchise veriyor. Bind bayisi olmak için 45-60 bin TL yatırım maliyeti gerekiyor. Bu bedel karşılığında Bind yatırımcısına eğitim, dekorasyon, açılış, reklam ve ürün temini konularında destek sağlıyor. Bind’in aradığı mağaza özelliği ise AVM’lerde ya da ana caddeye sıfır, cepheye camlı minimum 30 metrekare mekânlar. Peki yatırımcısına ne kadar kazandırıyor? Lokasyona göre değişmekle birlikte Bind bayilerinin aylık cirosu 35 bin ile 80 bin TL arasında değişiyor, kar marjı ise yüzde 70. "Süper fikir ben de yapacağım" ile "Param yok ama bari ağzım tatlansın" diyenler şuradan tıklayabilir.

16 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

eh, ne yapacağımızı bulduk, şimdi sıra paraya geldi!

imza: kim kaybetmişte sen bulucan!!!
olumlu düşüüünnn, olumlu düşüüünnn!!!

Bellek Kutusu dedi ki...

Parası olup, iş fikri olmayanlar ne yapsın Tibet'in Annesi? Bak nasıl teselli ediyorum:P

BEROŞUN ANNESİ dedi ki...

HİÇ BANA GÖRE Bİ İŞ DEĞİL
ÇİKOLARI YEMEKTEN SATIŞA FIRSAT KALMAS :)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Al benden de o kadar Beroş'un annesi:)
Beroş iyileşti mi bu arada?

Tibet'in annesi dedi ki...

Fukara tesellisi olmuş seninki :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Aynen öyle:D

Deniz dedi ki...

parası olup fikri olmayan bize gelsin, bize parayı versin,biz bir sürü fikir bulalım. Nasıl;-))

Bellek Kutusu dedi ki...

işte bu süper:)))

Damlo dedi ki...

valla param yok ama ağzım tatlanabilir :D

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

kutucum bana inat mı habire böle şeyler post ediosun? gecen gun rejime basladim. 3 kilo vermem gerekiyor :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Olur Damlocanım:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kristal Kürecim, Kutu'da şu sıralar yine geleneksel boşan da semerini ye günleri hasıl oldu, bütün olay bundan kaynaklanıyor. Sen Kutu'nun kusura bakma olur mu?:)

Siu dedi ki...

süper fikirmiş dediğin gibi parası olup yapacak fikri olmayanlar için ilaç gibi yetişmişsindir şimdi :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Maksat işe yarasın Siu'cum, olmadı mideye yarasın:)

çınar dedi ki...

çikolatalar bir harika sen ben de bir şey yazayım sen en iyisi hem mideyi bayram ettirecek, hem az parayla kurulabilecek, hemde bol kar ettirecek bir fikir ver diyorum...:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ah Çınar, bir bulsam neler yapacağım ama:))))