http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

8 Ekim 2009 Perşembe

BİN TL'LİK KIYAFET NASIL BEDAVA GELİR?

Küçükler için duyuruyu yaptık, sıra şimdi büyüklerde (Damlocan sana diyorum, blogger'lar siz anlayın!) Fabrika’nın alt markası People, top modelleri kullanmak yerine ‘People Sensin’ yarışmasıyla halkın içinden yüzler seçiyor. Yarışmaya katılmak ise kolay! 15 Eylül- 30 Kasım 2009 tarihleri arasında “http://www.peoplesensin.com/” adresini tıklayıp bilgi formunu doldurmanız yeterli. Kazananlar People 2010 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu’nun kataloğunda ve ilanlarında yer almanın yanı sıra, 1.000 TL değerinde hediye çekiyle People’ın tasarımlarına sahip olacak.

9 yorum:

Damlo dedi ki...

utanırım ben :Pp

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne var yahu utanacak:)

ikiz Bebek dedi ki...

sen yeterki katıl,biz oylarız :)

Meral Erdoğan dedi ki...

ben katilirim kutucum :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Evet ikiz bebekcim, oylarız tabii:)

That's a good idea!, hemen hatta derhal;)

enne dedi ki...

Ünlü olma şansım var:) Hemen katılacağım.

sedaca dedi ki...

kutucum aklıma geldi, benim böyle (deneme) reklam çekimi maceralarım var, anlatırım bir ara :)))
kızlar öyle tipler başvuruyor ki benim ne işim var burada diyorsunuz :) tiplerden kastım, herkesin okul gibi eğitime gittiği ajansları var :)
yine de eğlenceli olur diyenler başvursun bence...

Bellek Kutusu dedi ki...

Aaa oynadın mı yoksa bir reklam filminde Sedacım?, uygun zamanda anlat bak merak ettim:)

Siu dedi ki...

o formu doldursammı acaba? :)