http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Ekim 2009 Çarşamba

FUARA ONLINE KAYIT YAPTIRAN, ÜCRETSİZ 1 HAFTA DİL KURSU KAZANIYOR

22 ülkeden 150'ye yakın üniversite, kolej ve dil okulunun katıldığı ve 18-25 Ekim tarihlerinde düzenlenecek IEFT Yurtdışı Eğitim Fuarı için http://www.ieft.com.tr/ adresinden online davetiye ile fuara kayıt yaptıran herkese Oxford House College'de 1 hafta ücretsiz İngilizce kursu imkanı sunuluyor. Bu arada fuara katılım ücretsiz. "1 hafta neye yeter" demeyin, en azından pratik yapmış olursunuz. "Nedir bu mevzu, bir bakayım" diyenler, şuradan tıklasın.

5 yorum:

çınar dedi ki...

acil ingilizce öğrenmesi gereken ben...1 hafta kesmez beni...eee kutucum bütün ihtiyaçlarıma çözüm önerisi sunuyorsunda bende bir harekete geçebilsem. onun içinde bir önerin var mı???

Bellek Kutusu dedi ki...

Çınar'cım, kelin ilacı olsa kendi başına sürecek:) Ah bir sihirli değnek olsa da şu üşengeç Kutu biraz kımıldasa çok şahane olacak...

ikiz Bebek dedi ki...

sağol kutucuğum,benim yeğene yolladım hemen :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Rica ederim İkiz Bebek'cim;)

Pembe dedi ki...

Teşekkürler.
___________
Film izle