http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Ekim 2009 Cuma

GEMİYLE VİZESİZ YUNAN ADALARI'NA GİT, TAM PANSİYON KAL, 199 EURO ÖDE!

İlanı görünce, miyoptan yanlış okuduğumu düşündüm. Neden mi? Çünkü Apex Tour'un gemiyle 5 gece 6 günlük Yunan Adaları turunun fiyatı 199 euro! Üstelik tam pansiyon! 14 Ekim'de İzmir'den, 15 Ekim'de İstanbul'dan hareket ediliyor. Vize gerekmiyor ancak vergiler için ekstra 75 euro ödemeniz şart. Güzargah bilgisi de vereyim tam olsun: İstanbul-Selanik-Midilli-Pire/Atina-Santorini-İzmir. Sirtaki sevenlerin aklında bulunsun.

Kutu'dan önemli not: Yapacağınız tur sözleşmesini lütfen ama lütfen çok iyi okun, turla ilgili her şeyi sorun soruşturun. Sonra "Kutu sana güvendik yola çıktık, perişan olduk" olmasın. Uyarımı yaptım, sorumluluk kabul etmem ona göre!

Not: Fotoğraf şuradan alınmıştır.

7 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

civciklerim biraz daha büyüseler,onları kaptığım gibi gideceğim :)

öykününannesi dedi ki...

çok istiyorum santoriniye gitmek ama şu an müsait diiliz kutucum. Apexs Tur'a selamını söylesek uzatırmı kampanyayı :))

Tibet'in annesi dedi ki...

ne kadar uygun bir fiyat bu! hemen gidelim :)
ikiz bebekçim hazırlan sende, hadi :P

meltem dedi ki...

AY ÇOK İSTERDİM DADINDAN YENMEZ
Bİ KERE YATLA SİMİ ADASINA GİTMİŞTİM AKLIMDAN İNANILMAZ KEYİFLİYDİ...
AY FİYATIDA ÇOK UYGUN

Bellek Kutusu dedi ki...

He he süper olur, civcikler dünya turunda:)

Öykünün annesi, dert etme, yeni kampanya bulurum ben;)

Tibet nasıl koşturur valla ada sokaklarında:)

Meltem beni deniz tutuyor, fiyat çok uygun ama deniz yerine kara veya hava versiyonu olsaydı tam süper olacaktı:)

gorkem dedi ki...

kesinlikle cok ucuzmus Kutucum, yine harikasin ama ben baska bi kampanyaya katilacagim sanirim :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Görkemsan, merak etme buluruz başka kampanya;)