http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

11 Ekim 2009 Pazar

HEM MİYOP HEM SPORTİF BÜNYELER İÇİN 321 TL'YE NIKE PRESTO GÖZLÜK VAR

"Gencim, sportifim aynı zamanda miyobum (hipermetrop da olabilir)" diyenlerdensiniz o halde Nike'ın optik ürünlerindeki yeni serisi Presto'ya göz atın. Metal-kemik karışımı, hafif ve renkli koleksiyonun tavsiye edilen satış fiyatı 321-368 TL arasında değişiyor. Gördük görmedik ay pardon duyduk duymadık demeyin! (Kutu'cum bir ara sen de kontrole gitsen diyorum, miyobun tavuk karasına dönecek yakında o olacak! Aman iyi, tamam hatırlatmasan olmaz, gıcık!)

3 yorum:

gorkem dedi ki...

benim de gitmem gerekiyor..

aa gorkemcim hani sen lenslerinin numarasini tek basina yukseltme kabiliyetini sahiptin. sey, fazla buyutmusum, uzay yuruyusune hazilikti o, napiyim gormuyordum ama, aaaa

YILDIZ dedi ki...

Tam benlikmiş bu.Hem miyobum hem sportif:)

Hehee;)

Bellek Kutusu dedi ki...

İnanamıyorum Görkemsan sana:)))))

He he he bana uymuyor Yıldızcım, sportiflikten kaybediyorum:D