http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

16 Ekim 2009 Cuma

KİM 501 İSTER? HEM DE BEDAVA!


Boyner ve YKM Levi's reyonları ile tüm Levi's mağazalarında, 2-29 Ekim 2009 tarihleri arasında yapılacak her 50 TL'lik alışveriş için birer kazı kazan kartı kazanıyorsunuz. "Ee ne yapacağım şimdi bu kartı?" demeyin, kartta yer alan şifreyi; ad, soyad, fatura no ve yaşınızı yazıp, 3915 mesaj olarak gönderin. Yapılacak olan çekilişle; 5 kişiye 501 TL'lik Levi's hediye çeki, yine çekilişle 125 kişiye 501 jean, ayrıca 501 jean alan herkese özel düğme kapakları hediye edilecek. "Kim detaylı bilgi ister?" diye soruyor ve adresi veriyorum, hemen tık'layın. (Kutu'cum Gülçin Yılmaz İzel olmasa sen ne yapacaksın bilmiyorum. Sorma ben de bilmiyorum!)

2 yorum:

Pinky dedi ki...

düğme kapağı istiyorum been :D nasıl bişiyki, pembe mi ki :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Bilmiyorum Pinky'cim, hemen öğrenmek lazım:)