http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

9 Ekim 2009 Cuma

KIZINIZ VARSA VE BARBIE'Yİ SEVİYORSA O HALDE BU HABER SİZİ İLGİLENDİRİYOR

Barbie hayranı minikler için, Boyner yaptığı lisans anlaşması çerçevesinde tekstil ürünlerini de satışa sundu. Tişörtler, 14.95-29.95 TL, etekler 34.95-49,95 TL, pantolonlar 49.95-59.95 TL ve elbiseler de 49.95-69.95 TL arasında satılıyor. Bu yıl 50'nci yaşını kutlayan Barbie, anneler için de sürprizler düşünmüş. Yani çok yakında anne-kız Barbie ürünlerini de Boyner'de bulabileceksiniz, Kutu'dan hatırlatması...

4 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

bakalım benim civcikkız,büyüyünce bu modaya uyacakmı,hiç istemem açıkcası :)

Bellek Kutusu dedi ki...

O kendi modasını yaratır;)

PINAR dedi ki...

çok severim ben barbie'yi.. Çocukken çok istemiştim ama maddi sıkıntılardan dolayı alamamıştık o zaman.. sonrada büyüdüm diye ben aldırmadım..20'li yaşlarda ilk barbie'me sahip oldum sevgilimin süprizi ile:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ben de çok severim Pınar'cım, hala kazara bir oyuncakçıya girsem hayran hayran bakarım. Bana da çocukken ancak Fatoş'un ürettiklerinden alınırdı:)