http://31.192.212.208/b/flash/sorumluluk2.html

21 Ekim 2009 Çarşamba

KÖFTECİ AÇ, AYDA 15 BİN TL KAZAN!

Günün iş fırsatı yine her zaman olduğu gibi Kutu'dan geliyor. Maltız Köfte, franchise veriyor. İsim hakkı 20 bin dolar. Toplam yatırım maliyeti lokasyona göre 80-100 bin TL arasında değişiyor. Aylık ciro ise minimum 15 bin TL. Markanın yatırımcıya sağladığı destekler arasında yer bulma, proje tasarım ve uygulama, personel temini, daimi işletme, günlük taze ürün ve reklam desteği bulunuyor. "Kendi işim olsun da ne olursa olsun" diyenler, detaylı bilgiyi şuradan alabilir.

5 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

kutuvuğum,iyiymiş valaha,ama para lazım :)

enne dedi ki...

Sana bir şey soracağım kutucan, Haan-gar ayakkabı bayisi olmak için neler gerekiyor? Bunu bir araştırabilir misin?

Adsız dedi ki...

1000 köfte aşkına ! Pek leziz görünüyorlar, tadına baksam mı ?

Maltız ne demek acaba, bilen var mı ?

B.B.S (ağzım sulandı.)

Pinky dedi ki...

maltızı bende merak ettim ve aradım, taradım. tipini de gördüm. bir mangal çeşidiymiş. sonra anladım ki bizim mangalın yuvarlağı :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Haklısın İkiz Bebek'cim:)

Tamamdır Enne'cim, ilk fırsatta öğreneceğim:)

Pinky öğrenmiş ne olduğunu B.B.S'cim:)

Araştırmacı blogger'ım Pinky'cim:)